Debati për rishikimin e lejeve të drejtimit në Bashkimin Europian është një nga temat e nxehta këto ditë me ndryshimet që po konsiderohen që prekin kryesisht grupmoshat në dy ekstremet.
Natyrisht, me interes të madh kanë edhe ndryshimet e propozuara për drejtuesit e vjetër, me synimin për të përmirësuar sigurinë rrugore në rrugët evropiane për të gjithë.
Konkretisht, ndër ndryshimet në shqyrtim është edhe kohëzgjatja e vlefshmërisë administrative të patentë shoferit për ata që kanë mbushur moshën 60 vjeç, e cila propozohet të vendoset për të gjitha shtetet anëtare në shtatë vjet e më pak.
Njëkohësisht, për drejtuesit e moshës mbi 70 vjeç, propozimi që është bërë për vlefshmërinë e patentë shoferit është që të ketë një kohëzgjatje prej pesë vitesh ose më pak, ndërsa për drejtuesit që kanë mbushur moshën 80 vjeç, vlefshmëria administrative propozohet për dy vjet, ndërkohë që u jepet liri shteteve anëtare për të caktuar një periudhë edhe më të shkurtër nëse e konsiderojnë të nevojshme.
Për rilëshimin e patentës së drejtimit, konsiderohet t’u japë Shteteve Anëtare mundësinë për të vendosur një seancë monitorimi ose rikualifikim të detyrueshëm me një instruktor, veçanërisht në rastet kur rezultatet e ekzaminimeve të përgjithshme mjekësore të detyrueshme çojnë në dyshime nëse personi i pajisur me patentë ka aftësinë e duhur të drejtimit.
Ekzaminimet mund të përfshijnë gjithashtu një vlerësim psikiatrik për të testuar aftësinë mendore të mbajtësit të licencës.
Propozimet e mësipërme për lejet e reja të drejtimit janë tashmë kundër vendeve si Gjermania ku leja e drejtimit të makinës është e vlefshme për gjithë jetën me mbajtësin e saj që nuk ka detyrim të mëtejshëm për të ritestuar aftësitë e tyre.
Duket se edhe Franca është kundër ekzaminimeve periodike të detyrueshme, ku ministri i Transporteve të vendit, Clement Beaune, deklaron se sidomos të moshuarit që jetojnë në fshat duhet të kenë makinën e tyre./abcnews.al