Suedia po i rikthehet metodave tradicionale të edukimit me theks në librat e printuar, praktikën e leximit dhe shkrimit, duke reduktuar përdorimin e tabletave dhe mjeteve dixhitale.
Lëvizja erdhi pasi politikanët dhe ekspertët shprehën shqetësimin se digjitalizimi i tepërt, duke përfshirë futjen e tabletave në parashkollorët, ka çuar në një rënie të aftësive bazë të nxënësve, raportoi AP.
Ministrja suedeze e Arsimit Lotta Edholm, e cila mori detyrën në qeverinë e qendrës së djathtë 11 muaj më parë, tha se studentët kanë nevojë për më shumë tekste shkollore dhe se librat e shtypur janë të rëndësishëm për arsimimin e tyre.
Ndërsa, muajin e kaluar ministrja njoftoi se qeveria dëshiron të rrëzojë vendimin e Agjencisë Kombëtare të Arsimit për t’i bërë të detyrueshme pajisjet digjitale te parashkollorët. Ajo shkon një hap më tej dhe synon të ndalojë plotësisht mësimin dixhital për fëmijët nën moshën gjashtë vjeç.
Megjithëse nxënësit suedezë arrijnë rezultate mbi mesataren në lexim, vlerësimi PIRLS (“Progress in International Reading Literacy Study”) i të Enjteve suedeze tregoi një rënie midis 2016 dhe 2021. Ata shënuan një mesatare prej 544 pikësh në 2021, që është një rënie nga mesatarja prej 555 pikësh në 2016.
Megjithatë, Suedia ende renditet e shtata në botë, e barabartë me Tajvanin, për rezultatin e përgjithshëm të testit./abcnews.al