Ju mund të mendoni se blini vetëm atë që ju nevojitet, kur ju nevojitet. Por shitësit me pakicë po përdorin fuqinë e bindjes psikologjike për të ndikuar në vendimet tuaja. Nëse ktheheni pas, do të kujtoni se kur keni hyrë në një dyqan, keni parë se ka ndryshuar rendi i produkteve.
Ndoshta letra higjienike nuk ishte më aty ku e prisnit ose iu është dashur të kërkoni ketchup-in që donit. Pse dyqanet pëlqejnë të lëvizin gjithçka? Epo, në fakt është një përgjigje e thjeshtë. Ndryshimi i vendndodhjes së artikujve do të thotë që ne, klientët, jemi të ekspozuar ndaj artikujve të ndryshëm ndërsa endemi duke kërkuar për gjërat që na duhen ose duam, sipas Metro.
Kjo dredhi shpesh mund të rrisë ndjeshëm shpenzimet e paplanifikuara , pasi ne shtojmë artikuj shtesë në shporta tona – shpesh me impuls – ndërsa kalojmë më shumë kohë në dyqan, shkruan abcnews.al.
Blerja me impuls
Në fakt, studimet sugjerojnë se deri në 50% e të gjitha sendeve ushqimore shiten për shkak të impulsivitetit – dhe mbi 87% e blerësve bëjnë blerje impulsive.Megjithëse kjo ndikohet nga shumë faktorë, si nevoja për zgjim dhe mungesa e vetëkontrollit, dihet se ofertat dhe zbritjet luajnë një rol kyç.
Paketimi është një teknikë tjetër që përdorin shitësit me pakicë për të nxitur blerjet impulsive. Me siguri e keni parë mjaft shpesh. Produktet plotësuese paketohen së bashku si një produkt, me një çmim, i cili shpesh ofron një zbritje të konsiderueshme.
Blerja mund të jetë mik ose armik
Ndërsa këto strategji mund të ndihmojnë në rritjen e fitimeve të shitësve me pakicë, ato gjithashtu mund të kontribuojnë në probleme për klientët e tyre. Blerja me impuls mund të ndikojë pa dyshim në mirëqenien mendore të një konsumatori. Ajo rrit ndjenjat e turpit dhe fajit, të cilat nga ana tjetër mund të çojnë në ankth, stres dhe depresion.
Dhe është potencialisht edhe më serioze kur blerja me impuls çon në blerje të tepërta, veçanërisht nëse njerëzit shpenzojnë para që nuk i kanë. Por ka edhe disa aspekte pozitive. Blerja në internet është zbuluar se jep një nxitje të dopaminës, pasi ajo lëshohet në trurin tonë kur presim kënaqësinë.
Pra, ndërsa presim që blerjet tona të mbërrijnë, ne priremi të ndihemi më të emocionuar sesa nëse do të kishim blerë gjëra në dyqan. Nëse kjo ndjenjë e këndshme menaxhohet mirë, atëherë nuk ka asnjë të keqe në të. Por, për fat të keq, nuk përfundon gjithmonë me kaq. Kjo ndjenjë kalimtare e kënaqësisë ndonjëherë mund të çojë në fillimin e një varësie ndaj blerjeve.
Kjo mund të ndodhë kur një konsumator dëshiron të përjetojë vazhdimisht “goditjen e dopaminës” për t’u ndjerë mirë, kështu që ai bie në një model të blerjes gjithnjë e më shumë artikuj derisa të dalë jashtë kontrollit. Në anën e kundërt të medaljes, blerjet mund të ndihmojnë në rivendosjen e ndjenjës së kontrollit të një personi, shkruan abcnews.al.
Kur ndihemi të pakënaqur ose të shqetësuar, priremi të mendojmë se gjithçka është jashtë kontrollit tonë. Por duke qenë se blerja na lejon të bëjmë zgjedhje – në cilin dyqan të shkojmë ose nëse na pëlqen një artikull – mund të sjellë një ndjenjë kontrolli personal dhe të zvogëlojë shqetësimin. Pra, mund të jetë një aktivitet më kuptimplotë nga sa mendojnë shumë.
Shitësit me pakicë mund të na ndihmojnë gjithashtu
Ndërsa shitësit me pakicë mund të mos jenë të prirur të zvogëlojnë sasinë e blerjeve që bëjmë, ata, nëse dëshirojnë, mund të ndihmojnë për të ndikuar më pozitivisht në vendimet tona të blerjes.
Ekziston një nevojë urgjente për të luftuar mbipeshën në shumicën e vendeve të botës. Kjo është arsyeja pse qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka vendosur të kufizojë promovimet e ushqimeve të pashëndetshme – ato të pasura me sheqerna të lira, kripë dhe yndyrna të ngopura – në dyqanet e njohura nga tetori 2022.
Është një strategji që mund të ndihmojë. Heqja e ëmbëlsirave joshëse nga arkat mund të ndihmojë në uljen e sasisë së ushqimeve me sheqer që blihen – në disa raste deri në 76%. /abcnews.al