Shpërthimi i kirurgjisë plastike në Kinë

schedule14:45 - 14 Korrik, 2021

schedule 14:45 - 14 Korrik, 2021

“Gengmei”, që do të thotë “më e bukura” në gjuhën kineze, është një nga platformat e shumta të rrjeteve sociale kineze kushtuar kirurgjisë kozmetike. Përdoruesit rregullisht përditësojnë profilin e tyre për gjithçka që lidhet me kirurgjinë plastike, përfshirë liposuksionin dhe rinoplastikën. Që nga fillimi i aplikacionit në 2013, përdoruesit e tij janë rritur nga 1 në 36 milion, me më shumë se gjysmën e grave të reja të moshës 20-30, sipas BBC. Në mënyrë të ngjashme, platforma e kirurgjisë kozmetike So-Young ka parë që përdoruesit e saj aktivë mujorë të rriten, nga 1.4 milion në 2018 në 8.4 milion në 2021.

Popullariteti i aplikacioneve të kirurgjisë plastike është një shenjë e ndryshimit të qëndrimit ndaj kirurgjisë kozmetike në Kinë, e cila tani kryen më shumë kirurgji plastike se çdo vend tjetër në botë pas SH.B.A. Sipas një raporti të Deloitte, fuqia blerëse e kirurgjisë kozmetike në Kinë pothuajse u trefishua në katër vjet në 23.2 miliardë euro në 2019, me një normë vjetore të rritjes prej 28.7%, shumë më lart se niveli global prej 8.2%.

Sidoqoftë, shpërthimi i kirurgjisë kozmetike në Kinë shoqërohet me disavantazhe. Sipas një raporti Global Times, vendi kishte mbi 60,000 klinika të paligjshme në 2019, të cilat ishin përgjegjëse për 40,000 “aksidente mjekësore” në vit dhe 110 operacione me rezultate të dobëta në ditë. Në një nga rastet më të famshme, aktorja Gao Liu postoi foto të saj në internet pas një operacioni plastik i cili i shkaktoi nekrozë në majë të hundës, si rezultat i së cilës indet e saj u kalbën. Në qershor, Komisioni Kombëtar i Shëndetit i Kinës njoftoi një fushatë që synon kirurgët e paautorizuar kozmetikë dhe duke hetuar ankesat e klientëve më drejtpërdrejt, shkruan abcnews.al

Shumë kinezë e konsiderojnë pamjen e tyre jashtëzakonisht të rëndësishme, e cila prek shumë aspekte të jetës së tyre dhe veçanërisht rehabilitimin e tyre profesional. Në Kinë, personat që aplikojnë për një punë shpesh u kërkohet të paraqesin një foto me CV-në e tyre dhe disa reklama specifikojnë gjithashtu kërkesat e paraqitjes, veçanërisht për gratë, edhe nëse ato nuk janë të nevojshme për punën. Një raport i Human Rights watch i vitit 2018 duke theksuar njoftimet për punë seksiste të Kinës përmendën shembuj, duke përfshirë rastin e një vendi që kërkon një grua shitëse të veshjeve “estetikisht të këndshme” dhe një tjetër për një kontrollues të biletave “stilistikisht moderne dhe të bukur”. /abcnews.al

 

 

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!