Fushatat që zakonisht bën Ministria e Barazisë në Spanjë janë të zhurmshme dhe gjithmonë dërgojnë mesazhin e duhur. Të njëjtën gjë bëri edhe për festat e këtij viti, me një reklamë që tregonte një grua duke bërë të gjitha përgatitjet e Krishtlindjeve, duke bërë pazar, duke u stresuar dhe duke qenë në kuzhinë gjatë gjithë ditës, ndërsa pjesa tjetër e familjes ha dhe pushon.
Po sikur të harronte gjelin e detit në furrë? Këtë skenar alternativ e shohim në reklamën e Krishtlindjeve të Ministrisë, ku ajo më në fund pushon dhe të gjithë të tjerët bëjnë gjithçka. Një reklamë relativisht e lehtë që na kujton rolin stereotipik që ka zakonisht një femër dhe që presim gjithçka prej saj dhe vetes, pa kërkuar ndihmë. “Ji i lumtur dhe bashkëpërgjegjës”, titullohet fushata dhe po, përgjegjësia duhet të ndahet.
Disa komente të përdoruesve dëshmojnë se kemi një rrugë të gjatë përpara, sepse ata mendojnë se kjo është një familje mesatare dhe se është shumë normale. Në të vërtetë, është, por kjo nuk do të thotë se duhet të vazhdojë./abcnews.al