Në The Social Network, filmi që tregon historinë e krijimit të Facebook-ut, personazhi i Larry Summers thotë një varg të paharrueshëm thotë: “Studentët e Harvardit mendojnë se të shpikësh një punë është më mirë se të gjesh një të tillë.” Remitly nuk u mbështet aq shumë në këtë thënie sesa në kërkimet globale të Google për vitin 2022 për të nxjerrë disa përfundime të qëndrueshme në lidhje me profesionet më të kërkuara atje.
Rezultatet nuk na tronditin saktësisht, pasi tashmë, pas pandemisë, pushtimi i teknologjisë në mjedisin e punës është i pandalshëm. Pra, rezulton, sipas hartës së Remitly, se një përqindje e madhe e botës dëshiron të jetë në gjendje të punojë në mediat sociale. Ose si një YouTuber, siç është rasti në Meksikë, ose si një Influencer, në rastin e Spanjës./abcnews.al