Ukraina ka qenë në gjendje të rihapë një linjë furnizimi me drithëra duke përdorur portet në lumin Danub në perëndim të tij të largët.
Ndërsa portet në Detin e Zi janë mbyllur, kuptohet se Ukraina ka mundur të gërmojë një kanal për të çuar anijet në portet e Izmail, Reni dhe Kiliia, raporton Sky News.
Lexo edhe: LIVE/ Uria na kërcënon, bota me sytë nga Ukraina, sot pritet zgjidhja
Shifrat nga Lloyd’s List Intelligence tregojnë se numri i anijeve që përdorin portet është rritur ndjeshëm në javët e fundit, krahasuar me të njëjtën kohë të një viti më parë.
Lloyd’s, një shtëpi sigurimesh detare britanike, thotë se të tre portet kanë regjistruar një total prej 279 lundrimesh të anijeve tregtare në qershor të këtij viti, nga 23 vitin e kaluar.
Besohet se disa nga anijet janë të afta të transportojnë disa nga 20 milionë tonë grurë që është në ruajtje në Odesa, e cila është një nga portet e Detit të Zi që nuk ka qenë në gjendje të veprojë për shkak të luftës.
Në mars, Ukraina eksportoi 400,000 tonë përmes tre porteve dhe tani po eksporton rreth 1.5 milion ton në muaj.
Kjo vjen pasi zyrtarët ushtarakë rusë dhe ukrainas po takohen për të diskutuar rihapjen e Odesës për transportin detar.
Uebsajtet e gjurmuesve të transportit, si Trafiku Detar, tregojnë një numër në rritje të anijeve që përdorin itinerarin, i përshkruar si Kanali Bystroe.
Administrata e Porteve Detare të Ukrainës tha se rruga ishte bërë e sigurt pasi Ukraina detyroi Rusinë të tërhiqej nga ishulli i gjarpërinjve, pas sulmeve të vazhdueshme ndaj forcave të saj atje. /abcnews.al