Netflix publikoi të martën fitimet më të larta në tremujorin e tretë falë një liste më të fortë titujsh, përfshirë “Squid Game”, drama distopiane e mbijetesës nga Koreja e Jugut, për të cilën kompania thotë se u bë shfaqja e saj më e madhe televizive ndonjëherë.
Ndërsa përballet me ngopjen në tregun amerikan, Netflix po përqëndrohet në rritjen e numrit të pajtimtarëve të tij ndërkombëtarë. Për shembull, ajo nisi një plan celular falas në Kenia, me shpresën se do të bëjë që më shumë njerëz në vend të regjistrohen për anëtarësime me pagesë.
Në total, Netflix tha se baza e abonentëve të saj u rrit 9% nga një vit më parë, në 213.6 milion, duke tejkaluar parashikimet e veta.
Netflix fitoi 1.45 miliardë dollarë, ose 3.19 dollarë për aksion, në tremujorin e fundit. Kjo është nga 789.9 milion dollarë ose 1.79 dollarë për aksion, një vit më parë. Të ardhurat u rritën 16% në 7.48 miliardë dollarë nga 6.44 miliardë dollarë.
Analistët, mesatarisht, prisnin fitime prej 2.56 dollarë për aksion në të ardhura prej 7.48 miliardë dollarë, sipas një sondazhi nga FactSet.
Netflix tha gjithashtu të martën se më vonë këtë vit do të ndryshojë mënyrën se si raporton metrikat e shikueshmërisë. Në vend të sa llogarive shikojnë titujt e tij, ai do të raportojë numrin e orëve të shikuara. Netflix tha se ky është një “një tregues pak më i mirë i suksesit të përgjithshëm të titujve tanë dhe kënaqësisë së anëtarëve.”
“Gjithashtu përputhet me mënyrën se si shërbimet e jashtme matin shikimin e TV dhe i jep meritën e duhur rishikimit,” tha Netflix.
Për tremujorin aktual, Netflix tha se pret të shtojë 8.5 milionë abonentë neto./abcnews.al