Marks & Spencer (M&S) ka ndaluar marrjen e porosive në internet pasi kompania u përball me një sulm kibernetik. Konsumatorët filluan të raportojnë probleme fundjavën e kaluar dhe të martën shitësi me pakicë konfirmoi se po përballej me një “incident kibernetik”.
Megjithatë disa nga sistemet e tij ishin kthyer në normalitet, por të tjerët mbetën jashtë linje.
Tani firma ka ndërprerë plotësisht porositë në “website-n” dhe aplikacionet e saj.
“Na vjen vërtet keq për këtë shqetësim. Ekipi ynë me përvojë, i mbështetur nga ekspertët kryesorë kibernetikë – po punon jashtëzakonisht shumë për të rifilluar blerjet në internet dhe aplikacionet. Ne jemi jashtëzakonisht mirënjohës ndaj klientëve, kolegëve dhe partnerëve tanë për mirëkuptimin dhe mbështetjen e tyre”, shkroi një zëdhënës i kompanisë.
Ajo tha se dyqanet e saj mbeten të hapura pavarësisht çështjeve që prekin porositë në internet. Më parë, firma po merrej me probleme që preknin njerëzit që përdornin Click & Collect, si dhe paguanin me karta dhuratash.
Që kur pezulloi porositë në internet, M&S i është përgjigjur postimeve të mediave sociale duke këshilluar klientët se këto probleme vazhdojnë.
“Kartat e dhuratave, kartat e dhuratave elektronike dhe faturat e kreditit nuk mund të përdoren aktualisht si një mënyrë pagese në dyqan ose në internet,” tha ajo në përgjigje të një personi në X.
Por i tha një tjetri se nëse njerëzit kanë marrë tashmë një e-mail që u thotë se një artikull është gati për t’u mbledhur, ata duhet të jenë në gjendje të shkojnë në dyqan dhe ta marrin atë.
M&S tha të martën se kishte raportuar incidentin në Qendrën Kombëtare të Sigurisë Kibernetike (NCSC). Agjencia Kombëtare e Krimit i tha më parë BBC-së se oficerët e saj po punojnë me NCSC për të mbështetur firmën./abcnews.al