Çfarë duhet shmangur
Para së gjithash, një vend makinë duhet të stabilizojë trupin dhe të lejojë shoferin të ketë liri të plotë në hapësirën e tij. Prandaj, trupi i shoferit nuk mund të jetë as shumë larg dhe as shumë afër pultit. Sidomos njerëzit që ndihen të sigurt pas timonit kanë më shumë gjasa të lëvizin sediljen prapa për të pasur më shumë hapësirë për këmbët ose për të përkulur shpinën prapa në pozicion gjysmë të rehatshëm. Një anë negative e këtij rregullimi të veçantë të sediljes është se këmba mund të rrëshqasë aksidentalisht nga pedali me rezultate të këqija.
Zhvendosja e sediljes shumë larg nga xhami i përparmë gjithashtu mund të rezultojë në ulje të dukshmërisë. Shoferët që preferojnë këtë pozicion janë gjithashtu të prirur për të lëvizur kokën përpara, gjë që mund të çojë në dhimbje në qafë dhe qafë. Zhvendosja e sediljes pranë pultit ka pasoja po aq negative. Në këtë situatë liria e lëvizjes së timonit dhe lëvizjet e këmbëve në pedale janë të kufizuara dhe në rast aksidenti shoferi mund të pësojë lëndime shumë më serioze të shkaktuara nga shpërthimi i airbagut apo edhe të godasë shtyllën A.
Parimet themelore
Edhe pse rregullimi i saktë i sediljes së shoferit është një përgjegjësi individuale dhe varet nga paraqitja e trupit dhe lloji i trupit të shoferit, megjithatë ka parime themelore që duhet të ndiqen për të shmangur dëmtimet dhe problemet shëndetësore, rritjen e lirisë së lëvizjes, shikimit, madje edhe drejtimit teknikë.
Selia e makinës duhet të rregullohet në mënyrë që këmba e majtë me këmbën të mbështetet në tufë e cila lë shumë hapësirë për lëvizje në rast nevoje për presion maksimal mbi pedalet. Nëse vendosja e kyçeve në timon lëviz pjesën e pasme nga pjesa e pasme e sediljes, atëherë do të thotë që sedilja është kthyer dhe duhet të ketë rregullim.
Elementi tjetër i rëndësishëm, i cili është harruar nga shumë shoferë, është rregullimi i mbështetëses së sediljes së makinës. Pjesa e saj qendrore duhet të jetë në të njëjtën lartësi me qendrën e kokës së shoferit. Kjo do të parandalojë dëmtimet e qafës në rast aksidenti.
Efekti stabilizues në shtyllën kurrizore të ushtruar nga sedilja e makinës luan rolin më të rëndësishëm gjatë drejtimit të përditshëm. Dridhjet, dridhjet ose kthesat e mprehta në rrugë kanë një ndikim negativ në gjendjen e shtyllës kurrizore. Sidoqoftë, është e mundur të përdoren aftësitë fizike të trupit për të shmangur ngarkesat e gravitetit duke marrë pozicionin e drejtë. Gjithashtu, për këtë arsye është e rëndësishme që shoferi të rregullojë shpinën në atë mënyrë që të mos përkulet shumë përpara ose prapa, por gjithashtu të ulet sa më vertikalisht të jetë e mundur.
Në këtë kontekst, rregullimi i lartësisë së sediljes së makinës është gjithashtu shumë i rëndësishëm. Pozicioni në të cilin i gjithë shpina mbështetet në pjesën e pasme të sediljes lejon që shoferi të jetë plotësisht i sigurt dhe i sigurt. Selia duhet të stabilizojë trupin edhe në kthesa të mprehta dhe kjo është arsyeja pse makinat sportive kanë vende të thella për të përqafuar trupin e shoferit. Gjithashtu, të pasmet duhet të jenë të dobishme për shtyllën kurrizore, duke pasur lakimin natyral të pjesës lumbare të trupit.
Së fundi, korniza bazë e sediljes duhet të sigurojë stabilitet dhe forcë mekanike. Mbushjet me shkumë luajnë një rol kryesor në këtë. Shkuma e butë ndodhet në pjesën e sipërme dhe ndikon kryesisht në ndjenjën e prekjes, ndërsa ndërsa shkojmë në qendër të sediljes, ato bëhen më të forta dhe më të qëndrueshme duke pasur baza të mëdha stabilizuese./abcnews.al