Lexojeni këtë nëse keni vështirësi për të fjetur

schedule13:58 - 20 Shtator, 2021

schedule 13:58 - 20 Shtator, 2021

Me kaq shumë gjëra që ndodhin në botë, nuk është për t’u habitur që shumë mendime negative vërshojnë në mendjet tona çdo ditë. Një nga efektet më të këqija të kësaj është se këto mendime mund të na pengojnë të bëjmë një gjumë cilësor që na nevojitet aq dëshpërimisht për të ruajtur shëndetin tonë optimal.

Frymëmarrja në gjumë është diçka që mësuesi i jogës Tracee Stanley thekson se mund të bëjë një ndryshim të madh. Siç thotë ai, “gjatë ushtrimit të frymëmarrjes, mendja është e përqendruar dhe e lidhur dhe kjo është e rëndësishme. Frymëmarrja është një reflektim i drejtpërdrejtë i cilësisë së mendjes. Pra, nëse mendja është e zënë dhe mendja është energjike, duke rezultuar në mungesë të mendjes pushim dhe vështirësi në gjumë “.

Për shkak se nuk ka asnjë ndërprerës magjik për të fikur mendimet tuaja gjatë natës, Stanley sugjeron të përqendroheni në frymëmarrjen tuaj, e cila do të sjellë ndërgjegjësimin e trupit dhe do t’ju ndihmojë të rimerrni kontrollin e mendjes tuaj. Një teknikë specifike e frymëmarrjes së gjumit që ju rekomandoni të provoni është një deri në dy frymëmarrje, e cila kombinon matjet prej tre sekondash kur thithni dhe gjashtë sekonda kur nxjerrni frymë. Qëllimi është të zvogëlohet hendeku midis thithjes dhe nxjerrjes, në mënyrë që frymëmarrja të jetë e qetë dhe e vazhdueshme.

Vendosni të dy duart në bark dhe ngadalë mbyllni sytë. Lejoni që kraharori juaj të fryhet kur thithni, numëroni për tre sekonda dhe më pas ndërsa nxirrni, numëroni për gjashtë sekonda. Pas disa minutash, Stanley thotë se do të filloni të ndiheni më të qetë. “Nëse ne ndryshojmë frymëmarrjen tonë, cilësia e mendjes ndryshon. Kjo është arsyeja pse frymëmarrja një në dy është kaq e fuqishme”, thotë Stanley. Bëni këtë ushtrim të frymëmarrjes për rreth pesë minuta dhe do të bini në gjumë para se ta kuptoni./abcnews.al