Lëvizja që duhet të bëni para se të ngriheni nga shtrati për një shëndet të mirë

schedule08:20 - 29 Janar, 2022

schedule 08:20 - 29 Janar, 2022

Një mënyrë jetese jo e shëndetshme, një lëvizje e papritur ose ngritja e peshave të rënda shpesh fshihen pas dhimbjeve të shpinës që vështirësojnë jetën e përditshme. Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC), dhimbja e shpinës është një nga sëmundjet më të zakonshme në mbarë botën.

Ekspertët thonë se kur zgjoheni në mëngjes duhet të bëni një lëvizje para se të dilni nga shtrati. Një mënyrë e thjeshtë dhe në të njëjtën kohë e këndshme është të shtriheni me gjunjët në gjoks – domethënë të shtriheni në shpinë duke afruar të dy gjunjët në gjoks.

Për shkak se kjo shtrirje zgjat muskujt e shtrënguar të shpinës dhe lëviz shtyllën kurrizore në drejtim të kundërt, është ideale kur zgjoheni,” thotë Aimee Nicotera, një trajnere. Sipas saj, problemet specifike që prekin shtyllën kurrizore mund të përkeqësohen me kalimin e moshës.

Por sa shpesh duhet bërë kjo shtrirje?

Siç thekson ajo, këtë shtrirje mund ta bëjë kushdo çdo ditë apo edhe disa herë në ditë për të lehtësuar çdo tension apo shqetësim. Nëse dëshironi të reduktoni tensionin e muskujve të belit, duhet të “qëndroni” në këtë pozicion shtrirjeje për 10 deri në 30 sekonda.

Kjo lëvizje është përgjithësisht ideale për plakje të shëndetshme pasi:

Lehtëson çekuilibrat e muskujve si rezultat i jetës së zgjatur sedentare

Promovon qëndrim të mirë, duke përmirësuar shtrirjen e shtyllës kurrizore e cila në afat të gjatë mund të çojë në qëndrim më të mirë

Përmirëson qarkullimin dhe shëndetin e enëve të gjakut, duke nxitur kështu qarkullimin e shtuar në bel për të reduktuar ngurtësinë.

Rrit lëvizshmërinë, humbja e së cilës është e zakonshme tek të moshuarit, duke kontribuar kështu në rënie dhe dhimbje kronike.

Redukton stresin, veçanërisht nëse përqendroheni në frymëmarrje ndërsa jeni shtrirë. /abcnews.al