Nga Bryan Lufkin – BBC
Introver apo ekstrovert, secili nga këta identitete ka pikat e veta të forta dhe të dobëta, megjithëse ka debate të vazhdueshme se cili është më mirë të jesh. Disa thonë se interneti ka një “lidhje dashurie” me introvertët, dhe disa studime kanë treguar se të jesh introvert ke më shumë shanse për të qenë një udhëheqës më i mirë, pavarësisht faktit se sjellja e sigurt e një ekstroverti përshtatet me imazhin e shumë njerëzve për një CEO tipik.
Pra, cili është një lider më i suksesshëm në punë, ata që janë shumë të hapur apo ata të rezervuarit. Përgjigja rezulton se ata mund të jenë të dy; ambiverti si kameleoni.
Përzierja më e mirë e të dy llojeve të personalitetit mund t’ju bëjë të domosdoshëm në zyrë, thonë ekspertët. Dhe megjithëse të vepruarit si ekstrovert ashtu edhe introvert, mund të duket e ndërlikuar në dosa raste, është një aftësi që mund ta zotërojmë me pak praktikë.
Adam Grant, një profesor i psikologjisë në Universitetin e Pensilvanisë, shpiku termin ‘avantazhi ambivert’ në një studim të vitit 2013 që sfidoi nocionet e ekstrovertëve që të ishin më të suksesshëm dhe produktivë në një mjedis të shitjeve. Pasi studioi 340 punonjës të qendrës së thirrjeve, Grant zbuloi se punëtorët që bënë më shumë të ardhura nga shitjet ishin ata që ranë në mes të shkallës së ekstroversionit. Në fakt, rezultatet bënë një kurbë zile: performuesit më të këqij ishin punëtorët që ishin ose tejet introvertë, ose tejet ekstrovertë.
“Për shkak se ata natyrshëm përfshihen në një model fleksibël të të folurit dhe të dëgjuarit, ambivertet ka të ngjarë të shprehin mjaft këmbëngulje dhe entuziazëm për të bindur dhe mbyllur një shitje”, shkruan Grant në studim. Por ambivertet janë gjithashtu “më të prirur për të dëgjuar interesat e klientëve dhe më pak të prekshëm për t’u dukur shumë të ngazëllyer ose me vetëbesim”.
Karl Moore, një profesor i asociuar i menaxhimit në Universitetin McGill dhe bashkëpunëtor në Universitetin e Oksfordit, i cili ka studiuar ambivertët për vite me radhë, vlerëson se 40% e drejtuesve të lartë të biznesit janë ekstrovertë, 40% janë introvertë dhe 20% janë “me ambicie të vërteta”, bazuar në intervista me 350 drejtues të C-suite. Por ai beson se rrethanat e pashembullta të krijuara nga pandemia kanë detyruar udhëheqësit e të gjitha shiritave të përpiqen dhe të veprojnë më shumë si ambivert.
Mos harroni, të jesh ekstrovert ose introvert vjeb nga mënyra sesi jeni energjizuar, qoftë nga bota e jashtme, qoftë ajo e brendshme. Pra, kur përpiqesh të shkosh kundër preferencave natyrore, ajo përdor më shumë kalori mendore dhe është e rëndësishme të rimbushni atë rezervuar të energjisë mendore.
Për introvertët, kjo mund të nënkuptojë një pasdite të vetmuar në shtëpi me një libër ose nëse jeni në punë, një pushim 15 minutash jashtë vetëm në një stol. Për ekstrovertët, kjo mund të nënkuptojë rrethimin e vetvetes me njerëz.
Është e rëndësishme të ritheksojmë se pak njerëz janë 100% njëri ose tjetri. Por, të bësh ambivert është diçka më aktive; po vendos se cili çelës do të rrokulliset dhe kur. Mprehja e kësaj aftësie mund të nënkuptojë të gjithë ndryshimin, jo vetëm për ju, por edhe për njerëzit me të cilët punoni. /Përshtati nga BBC, e.b-abcnews.al