Një postim mjaft interesant është bërë nga New York Times, i cili nxjerr në pah momentet e vështira që të gjithë kemi herë pas here në përditshmërinë tonë. Një mësuese e shkollës fillore nga Nju Jorku, vuri re se fëmijët reaguan shumë më mirë ndaj një pyetjeje konkrete, në momentin kur ata nuk ndiheshin mirë. Pra, në vend që të përpiqet ta qetësojë fëmijën ose ta injorojë atë, mësuesi fillimisht e dëgjoi problemin dhe më pas bëri pyetjen e mëposhtme:
“A dëshiron që unë të të ndihmoj, të të dëgjoj apo të përqafoj?”
Kjo pyetje i bëhej çdo fëmije që ishte i mërzitur dhe duke qenë se atij i ishte dhënë mundësia të zgjidhte atë që donte me të vërtetë, pasi ta merrte atë, domethënë pasi të merrte ndihmë, një përqafim ose një bisedë, ai mund të kapërcente problemin më pas.
Si funksionon kjo pyetje për të rriturit?
Mësueses i ka bërë përshtypje se sa shumë i ka ndihmuar kjo pyetje fëmijëve, ndaj ka vendosur ta ndjekë edhe në marrëdhëniet e saj të të rriturve. Sa herë që kishte pasur një debat apo problem në marrëdhënien e saj, ajo e bënte këtë pyetje përsëri.
Ajo e kuptoi se edhe te të rriturit, këto fjalë mund të kenë një ndikim të madh. Ata mund të tregonin interes të vërtetë, mirëkuptim dhe respekt për nevojat e personit tjetër që ishte në një kohë të vështirë. Sa më sipër është vërtetuar sigurisht nga shkenca, pasi herët kur rrëfejmë një problem, marrim një përqafim apo më në fund marrim ndihmë, mund të ndjejmë lehtësim, por edhe ta menaxhojmë situatën shumë më mirë.
Kjo ndodh për shkak të oksitocinës, e cila sekretohet në trurin tonë kur bëjmë ndonjë nga sa më sipër. Oksitocina, nga ana tjetër, na ndihmon të kemi një humor më të mirë dhe të përballemi me sfidat e përditshme në një mënyrë më optimiste. Përmes kësaj pyetjeje të thjeshtë, mund të keni marrëdhënie më të mira dhe më kuptimplota, ndërsa mbi të gjitha mund të ndihmoni një person që e doni vërtet, por që nuk dini çfarë të bëni./abcnews.al