Këto janë zakonet ku “fshihet” ankthi

schedule13:32 - 2 Shkurt, 2022

schedule 13:32 - 2 Shkurt, 2022

Shumë njerëz përjetojnë stres në një moment të jetës së tyre. Në fakt, stresi është një përgjigje shumë normale ndaj ngjarjeve stresuese të përditshme. Megjithatë, kur simptomat bëhen më të mëdha se ngjarjet që i shkaktuan ato, duhet të shqetësoheni.

Çrregullimet e ankthit mund të jenë dobësuese, por ato mund të trajtohen me ndihmën e duhur nga një specialist si dhe me praktikat e duhura. Hapi i parë përfshin njohjen e zakoneve të vogla në dukje të thjeshta, të përditshme, pas të cilave “fshihet” çrregullimi i ankthit.

Shmangni ngjarjet sociale

Nëse ndiheni në ankth ose frikë nga ngjarjet e ardhshme sociale, nëse jeni të shqetësuar se ata që ju rrethojnë do t’ju gjykojnë ose kontrollojnë mund të tregojë çrregullim ankthi. Sidomos nëse shmangni ngjarjet sociale, shanset rriten.

Nervozizmi

Shumica e njerëzve me çrregullime ankthi përjetojnë gjithashtu mbindjeshmëri. Sipas një studimi të fundit, më shumë se 90% e njerëzve me çrregullim ankthi të përgjithësuar raportuan se ndjeheshin veçanërisht nervozë gjatë periudhave kur çrregullimi i tyre i ankthit ishte veçanërisht i rëndë.

Ju zgjoheni në mes të natës

Çrregullimet e gjumit janë të lidhura ngushtë me çrregullimet e ankthit. Zgjimi në mes të natës dhe problemet me gjumin janë dy problemet më të zakonshme. Disa kërkime tregojnë se pagjumësia e fëmijërisë mund të lidhet edhe me zhvillimin e stresit më vonë në jetë. /abcnews.al