Italianët shpenzuan rreth 22.8 miliardë euro për Krishtlindje, rreth tre miliardë ose pothuajse 15% më shumë se vitin e kaluar. Tani, rreth 80% po riciklojnë ushqimin festiv ndërsa pothuajse një në dy italianë do të ridhurojë dhurata të padëshiruara, thanë grupet e konsumatorëve të martën.
Rreth 7.5 italianë nuk dhanë fare dhurata, tha Codacons, më shumë të frymëzuar nga Grinch (personazh i filmit i cili i urren Krishtlindjet) sesa nga Babagjyshi. Shpenzimet mesatare të familjeve ishin 884 euro kundrejt 770 eurove vitin e kaluar, tha grupi i konsumatorëve, raporton ANSA.
Shpenzimet e dhuratave u rritën pothuajse 20% në tetë miliardë euro, kostot e udhëtimit 11.5 miliardë, 14% më shumë dhe darkat jashtë kushtuan 400 milionë, 14% më shumë