Hyundai Ioniq 6 demonstron një kombinim të efikasitetit të lartë të energjisë dhe përdorimit të materialeve të qëndrueshme. Dizajni i tij ishte i përqendruar te njeriu që në fillim, me hapësirën e brendshme që zhvillohej njëkohësisht me formën e jashtme.
Ioniq 6 “krenohet” me një koeficient të ulët të tërheqjes (Cd) prej vetëm 0,21, i ndihmuar nga kthesa të thjeshta por tërheqëse dhe një mori karakteristikash, duke përfshirë ndenja aktive të ajrit përpara, zbraztësirë të reduktuar nga rrota në tendë, mbulesë e plotë e pjesës së poshtme të trupit, difuzorë të projektuar posaçërisht, si dhe pasqyra anësore dixhitale të holla opsionale.
Për ambientin e brendshëm, dizajnerët filluan duke parë nevojat e klientëve, me një fokus të veçantë në Millennials të ndërgjegjshëm për mjedisin dhe Gen Z, dhe punuan “nga brenda jashtë”. Si rezultat, pjesa e brendshme që shërben si një vend i shenjtë dhe hapësirë personale e rehatshme, e mbushur me karakteristika praktike dhe materiale të qëndrueshme, duke ofruar një përvojë udhëtimi të ndërgjegjshëm për mjedisin.
Platforma E-GMP e Ioniq 6 i lejoi dizajnerët të zgjerojnë brendësinë duke krijuar hapësirë të optimizuar për këmbët, duke lejuar pasagjerët të lëvizin me rehati dhe liri të zgjeruar. Ekranet multimediale janë të integruara në një kombinime modulare të krijuar për të minimizuar shpërqendrimin gjatë drejtimit të automjetit.
Sa i përket sistemit të lëvizjes, ende nuk është bërë i ditur, por pritet të sjellë dy elektromotorë dhe një bateri prej më shumë se 75 kWh./abcnews.al