Goditja në tru: Fruti që zvogëlon rrezikun

schedule19:46 - 26 Tetor, 2021

schedule 19:46 - 26 Tetor, 2021

Konsumimi i përfitimeve të rëndësishme për zemrën sigurohet nga konsumimi i fistikëve si kikirikët, sipas një studimi të fundit të botuar në Stroke of the American Stroke Society (ASA), pjesë e Shoqatës Amerikane të Zemrës (AHA). Konsumi minimal i frutave të preferuar çdo ditë është zbuluar se vepron si një pengesë ndaj ngjarjeve serioze kardiovaskulare, të tilla si goditje në tru dhe sëmundje kardiovaskulare.

Në studim, studiuesit analizuan të dhënat nga 74,000 burra dhe gra nga Studimi i Perspektivës së Qendrës së Shëndetit Publik të Japonisë mbi stilin e jetës, duke përfshirë një pyetësor mbi frekuencën e konsumit të kikirikëve si dhe faktorë shtesë të lidhur me shëndetin (pirja e duhanit, dieta, konsumi i alkoolit, ushtrim). Hulumtimi fillimisht u nda në dy faza (1995 dhe 1998-1999) dhe zgjati rreth 15 vjet më vonë (ndërmjet viteve 2009-2012, në varësi të vitit të përfshirjes në kampionin e popullsisë).

Ngjarjet kardiovaskulare janë numëruar përmes të dhënave të 78 spitaleve që kanë bashkëpunuar me studiuesit, sipas të cilëve gjatë studimit janë regjistruar 3599 goditje  dhe 849 raste me sëmundje ishemike të zemrës.

Rezultatet treguan se 4-5 kikirikë të qëruar në ditë, konsumi maksimal me një mesatare prej 4.3 – jepnin përfitime të konsiderueshme kardiovaskulare në krahasim me ata që nuk i përfshinin në dietën e tyre dhe në veçanti:

  • 20% më pak rrezik për goditje ishemike
  • 16% më pak rrezik për çdo goditje
  • 13% rrezik më i ulët i sëmundjeve kardiovaskulare (duke përfshirë goditje në tru dhe sëmundje ishemike të zemrës)

Së fundi, konsumimi i fistikëve nuk lidhej vetëm me shanset për goditje hemorragjike apo sëmundje ishemike të zemrës, ndërkohë që nuk kishte dallime mes gjinive.

Kikirikët janë mrekulli

Kikirikët janë të pasur me lëndë ushqyese me efekte të dobishme në zemër si acide yndyrore të pangopura dhe të pangopura, minerale, vitamina dhe fibra që reduktojnë rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare duke ulur nivelet e presionit të gjakut, kolesterolin e ulët LDL, kolesterolin kronik.

Shoqata Amerikane e Zemrës rekomandon konsumimin e pesë racioneve me fruta të pakripura në ditë, me çdo racion që korrespondon me dy lugë gjelle. Ndër frutat e dobishme, kompania propozon versionet e pakripura të shqemeve, arrave dhe lajthive./abcnews.al