Në një kohë kur anijet e lundrimit konkurrojnë për hapësirë në portet e ngarkuara në Bahamas ose Meksikë dhe madje po përballen me ndalime në destinacionet kryesore turistike si Amsterdami, kompanitë që i operojnë ato po përgjigjen duke investuar në plazhe private.
Gjigantë të tillë si Norvegjia, Carnival , Royal Carribean dhe Disney po blejnë parajsa ekzotike, duke u ofruar klientëve të tyre privatësi, komoditete dhe luks. Half Moon Cay, një nga afërsisht 700 ishujt që përbëjnë Bahamas, është një strehë me rërë të bardhë dhe pyje mangrove, që shijohen ekskluzivisht nga mysafirët e anijeve turistike.
Është në pronësi të kompanisë amerikano-britanike “Carnival”, e cila e bleu në vitin 1996 për vetëm 6 milionë dollarë (nëpërmjet filialit të saj Holland America Line).
Analistët e industrisë thonë se linjat kryesore të lundrimit kanë shpenzuar dhjetëra miliona dollarë për të blerë dhe konvertuar pronat e ishujve në Karaibe dhe më gjerë, veçanërisht në një kohë kur anijet e lundrimit po grumbullohen në portet e njohura.
“Nëse këto destinacione janë në pronësi të kompanisë sonë, ne kemi pak më shumë kontroll,” thotë Chris Kiams, shefi i komunikimit i Carnival Cruise Line.
Një pionier është Norëegian Cruise Line, e cila në fund të viteve 1970 bleu Great Stirrup Cay, një ishull 268 hektarësh në Bahamas.
Që atëherë, shumë linja lundrimi kanë blerë ose marrë me qira tokë në Bahamas dhe Karaibe.
Carnival Cruise Line reklamon destinacionet në pronësi të linjave të saj simotra, të tilla si Half Moon Cay e Holland America Line dhe Princess Cays e Princess Cruises.
Ajo së shpejti do të ketë destinacionin e saj privat, të quajtur Celebration Key në Bahamas dhe do të mirëpresë të ftuarit e parë në verën e vitit 2025.
Linja e lundrimit Disney po lançon një destinacion të ri nga qershori 2024, ishulli Eleuthera në Bahamas, një ” vendstrehim tropikal me pajisje për fëmijë dhe të rritur.”
Një pikë referimi në industri ishte suksesi i Royal Caribbean’s Perfect Day, një parajsë prej 250 milionë dollarësh në CocoCay në Bahamas që tërhoqi vëmendjen e konkurrentëve.
Ajo u hap në vitin 2019 dhe përmban një park ujor dhe një pishinë të madhe. Rritja e industrisë së lundrimit do të thotë që destinacionet që vizitohen lehtësisht nga anijet shpesh dynden nga turistët, duke nxitur joshjen e ishujve privatë dhe destinacioneve të tjera ekskluzive.
Për shkak se linjat e lundrimit kontrollojnë sa njerëz janë në një ishull në çdo kohë të caktuar, ato mund të sigurojnë që udhëtarët të marrin atë që presin.
Vendpushimet ekzotike janë të ndërthurura me kompanitë që i menaxhojnë ato. Royal Caribbean’s Perfect Day në CocoCay përmban një park ujor dhe një pishinë,. Ocean Cay, ishulli privat i MSC Cruises në Bahamas, përmban mijëra bimë, një park ujor por jo pishina.
Kompania gjithashtu operon destinacione private në brigjet e Mozambikut dhe Emiratet e Bashkuara Arabe.
Çmimi është në proporcion me destinacionin dhe përvojën e ishullit privat. Relaksimi në plazh mund të mos kushtojë asgjë, por zhytja në një shkëmb koral zakonisht kushton ekstra. Përfshihen edhe ekskursionet e zhytjes, ndërkohë që pjesa më e madhe e vakteve në plazhe private përfshihen në paketën e udhëtimit.
Së fundmi, për vetë kompanitë, mund të jetë e shtrenjtë operimi dhe mirëmbajtja e ishujve dhe plazheve private.
MSC shpenzoi më shumë se 200 milionë dollarë për zhvillimin e Ocean Cay, i cili më parë ishte një vend industrial. Ishulli pret 160 njerëz me kohë të plotë, me kompaninë që ofron dhomën dhe bordin e tyre.
Largësia e disa destinacioneve ekzotike shton kompleksitetin dhe koston.