Gjigandi i teknologjisë Meta njoftoi këtë të premte se do të fillojë testimin e reklamave në Threads në Shtetet e Bashkuara dhe Japoninë, ndërsa aplikacioni ka arritur mbi 300 milionë përdorues aktivë në muaj.
Gjatë testimit, reklamat me imazhe do të shfaqen në feed-in kryesor të Threads për një pjesë të vogël të përdoruesve.
Po ashtu, Meta do të testojë një filtër inventar të mundësuar nga inteligjenca artificiale, i cili do të lejojë reklamuesit të kontrollojnë se në cilën përmbajtje organike shfaqen reklamat e tyre.
Jasmine Enberg, analiste kryesore në Emarketer, theksoi se synimi i reklamave në Threads, vetëm disa javë pas përmirësimit të përmbajtjes nga Meta, do të tërheqë vëmendjen e reklamuesve.
Por pasiguria në TikTok po shtyn markat të kërkojnë alternativa dhe Meta nuk do të humbasë mundësinë për ta futur Threads në lojë.
/ abcnews.al