Futbolli është një lojë shumë fitimprurëse për shumë nga skuadrat që marrin pjesë në Premier League.
Premier League shihet gjerësisht si liga më e mirë në botë për një sërë arsyesh të ndryshme, dhe një prej është për shkak të fuqisë financiare.
Sipas një studimi, Premier League është shtëpia e më shumë se gjysmës së klubeve më të pasura në botë, me 11 ekipe që janë gjetur brenda 20 top klubeve për sa i përket sasisë së parave që kanë mundur të gjenerojnë.
Në të vërtetë, një arsye për këtë është për shkak të marrëveshjeve të sponsorizimit të uniformave që secili klub ka mundur të marrë.
Është interesante se ka disa kompani bastesh që sponsorizojnë klube futbolli në të gjithë Anglinë, me Bet365 ndoshta më e famshmja nga të gjitha, shkruan abcnews.al.
Por cilët sponsorë të fanellave janë më të mëdha në futbollin anglez për momentin?
Manchester City (Etihad)
Ndoshta çuditërisht, Manchester City aktualisht zë vendin e parë për sa i përket aftësisë për të marrë më shumë të ardhura nga marrëveshja e tyre e sponsorizimit të fanellave. Me linjën ajrore Etihad në bluzat e tyre, Qytetarët kanë qenë në gjendje të bien dakord për një marrëveshje shumëvjeçare me vlerë rreth 67.5 milionë paund në sezon.
Liverpool (Standard Chartered)
Ndërsa Reds është i dyti në Premier League. Marrëveshja e ekipit të Anfield me bankën shumëkombëshe britanike Standard Chartered sigurisht që po jep përfitime të mëdha, pasi përfiton rreth 50 milionë paund në vit.
Manchester United (TeamViewer)
Manchester United është padyshim një nga skuadrat më të mëdha në botë. Sigurisht, ata kanë pasur lojtarë cilësorë në të kaluarën dhe të tashmen, por tregtueshmëria që kanë “Djajtë e Kuq” është ndoshta arsyeja pse TeamViewer paguan afërsisht 47.5 milionë paund në vit për të pasur emrin e tyre në pjesën e përparme të fanellës.
Chelsea (3) Tottenham Hotspur (AIA) Arsenal (Emirates)
Ndërsa do të ishte e lehtë të kategorizoje Chelsea, Tottenham Hotspur dhe Arsenal si tre klubet më të mira në Londër vlen të përmendet se secila prej marrëveshjeve të tyre të sponsorizimit me kompani të ndryshme janë të gjitha me vlerë të njëjtë. 3, AIA dhe Emirates thuhet se secila paguan rreth 40 milionë paund në vit për të treguar markën e tyre në uniformat.
Futbolli është argumentuar të jetë më shumë një biznes sesa një sport në epokën moderne me sasinë e parave të përfshira në lojë aktualisht, dhe këto shifra duket se janë vetëm në rritje. /G.D abcnews.al/