Intervista e Dukës dhe Dukeshës së Sussex, Harry dhe Meghan, me yllin e televizionit në Amerikë Oprah Winfrey, mesa duket do të komentohet edhe për shumë vite të tjera. Ende nuk është e qartë se kush do të preket nga rezultati i intervistës, por një gjë është e sigurt; fituese është Oprah!
Sipas raporteve në shtypin amerikan, intervista e transmetuar në kanalin CBS solli 17.1 milion shikues, ndërsa Winfrey fitoi 7 milion dollarë. Para transmetimit, Wall Street Journal njoftoi se kanali kërkoi 325 mijë dollarë për 30 sekonda për transmetimin e reklamave.
Sidoqoftë, më e rëndësishme se paratë që fitoi Winfrey është sekreti i suksesit të saj. Cili është ky model që ajo ndjek?
Ndërthurja e teknologjisë moderne dhe modelit tradicional
Në SHBA dhe pothuajse në të gjithë botën, 10 vitet e fundit kanë qenë epoka e prodhimit të përmbajtjes. Përmbajtja sot mund ta prodhojnë të gjithë falë teknologjisë në zhvillim, por gjigandët e sektorit kanë përfituar më shumë nga vala. Njëri prej tyre është Winfrey, e cila ka qenë pjesë e ekranit që nga viti 1973, informon abcnews.al.
Veteranët e medias si Winfrey kanë nënshkruar marrëveshje të mëdha dhe fitimprurëse me ofruesit e përmbajtjes si Netflix, Amazon dhe Apple. Sidoqoftë, artikujt e këtyre marrëveshjeve ishin nënshkruar në një mënyrë që nuk i pengonte emrat e famshëm të punonim me platforma të tjera.
Winfrey gjithashtu ka një marrëveshje përmbajtjeje me Apple në këtë mënyrë. Sipas kësaj marrëveshjeje, Apple ka të drejtat e transmetimit për përmbajtje të tilla si një mini-serial mbi koronavirusin dhe episodet e Klubit të Librit të Oprah. Sidoqoftë, kanalet që transmetojnë përmbajtjen e prodhuar nga Winfrey nuk janë të kufizuara në Apple.
Përmbajtja i duhur, platforma e duhur
Duke ndjekur nga afër karrierën gati gjysmë shekullore të Winfrey, studiuesit thonë se sekreti i këtij suksesi qëndron në aftësinë e saj për të përputhur me përpikëri përmbajtjen me platformën.
Për shembull, Nancy Koehn, një historiane nga Shkolla e Biznesit e Harvardit, tha, “Oprah mund të shkonte në çdo kanal me këtë intervistë. Ajo gjithashtu mund të jepte të drejtat për të transmetuar intervistën ekskluzivisht në një shërbim streaming si Apple”, por ajo e dinte profilin e atyre që ndjekin CBS-në. Falë audiencës serioze, do të kishte shumë njerëz që do ta shikonin intervistën në televizion dhe do ta komentonin atë në internet”.
Ajo deklaroi gjithashtu se, Winfrey është e vetëdijshme për fuqinë e krijuar nga teknologjia moderne. “Më e rëndësishmja, ajo e di se çfarë do tregu”, tha Koehn, informon abcnews.al.
I lënë të rinjtë të jenë kundër televizionit, në mënyrë të suksesshme
Në të vërtetë, intervista arriti një audiencë prej 17.1 milion shikuesish, por vetëm 2.6 milion ishin nga grupmosha na 18-49 vjeç. Kjo është gjithashtu një e dhënë e rëndësishme që tregon se grupmosha në fjalë preferon më shumë platformat streaming në vend që të shikojë televizor. Pavarësisht nga fakti që intervista u transmetua në një medium tradicional, është një arritje e madhe që këta 2.6 milion e shikuan nga ekrani.
Sigurisht, ringjallja e interesit për të shikuar CBS erdhi pas transmetimit të disa klipeve të shkurtra në internet, para dhënies së plotë të intervistës, informon abcnews.al.
Talk Show-t dhe Oprah Winfrey
Kur mbaroi 10 vjet më parë Oprah Winfrey Show, që transmetohej vazhdimisht që nga viti 1986, të gjithë menduan se prezantuesja e famshme do të largohej nga media, duke spekuluar se do të përqendrohej në filantropi ose politikë. Sidoqoftë, mungesa e një kanali dhe programi specifik, e forcoi më shumë karrierën mediatike të Winfrey, ndërsa pasuria e saj rritet./e.b-abcnews.al