Nëse shprehja “procesi i intervistës” ju vjen në mendje vetëm kur flisni me menaxherët e punësimit, ekspertët e karrierës thonë se ju mendoni shumë ngushtë dhe se mendësia juaj mund t’ju kushtojë edhe një punë të mundshme. Sipas trajnerëve të karrierës Erin Hatzikosta dhe Nicole Wood, procesi i intervistës shtrihet përtej intervistës dhe përfshin të gjitha ndërveprimet që keni me kompaninë, që nga momenti kur dorëzoni aplikimin tuaj.
Më poshtë, Hatzikosta dhe Wood ndajnë këshillat e tij se pse menaxherët e punësimit mund të mos i ofrojnë një punë një kandidati dhe si t’i shmangen këto gabime.
Mungesa e pasionit për kompaninë
Sipas një sondazhi të kryer nga Moneypenny, pothuajse 44 për qind e menaxherëve të punësimit e përmendin këtë si arsyen kryesore që ata nuk ofrojnë një punë. Menaxherët e punësimit duan dikë që është i apasionuar pas kompanisë si dhe qëllimeve të saj, sepse ky është një kandidat që mund të ruajë ose përmirësojë kulturën e korporatës.
Por si mund ta komunikoni këtë pasion? Hatzikosta sugjeron të bëni pyetje që komunikojnë pasionin tuaj. Për shembull, “Nëse do të mund të arrinit diçka në vitin e ardhshëm që ju solli kënaqësi të madhe, çfarë do të ishte dhe pse?”
Vonesa në intervistë
Kur bëhet fjalë për mbërritjen tuaj në intervistë, ekspertët bien dakord që nëse jeni pesë minuta apo 20 minuta me vonesë, menaxherët e punësimit e shohin vonesën si një tregues se si do të silleni nëse merrni pozicionin. Eshtë e panevojshme të thuhet se vonesa është një nga arsyet pse shumë kandidatë po humbasin pozicionin që duan.
“Të jesh vonë tregon mungesë interesi dhe çorganizim, gjë që nuk është gjë e mirë”, thotë Wood. “Nëse ju duhet të ricaktoni një intervistë ose e dini se do të vonoheni, gjëja më e mirë për të bërë është të kontaktoni sa më shpejt të jetë e mundur”, shton ai.
Megjithatë, është e rëndësishme të themi se ne jemi njerëz dhe se shumë mund të na ndodhë, dhe se menaxherët e punësimit e kuptojnë se ka situata përtej kontrollit tonë. Vonesa e pashmangshme me një shpjegim të arsyeshëm mund të jetë një mundësi e mirë për të mësuar më shumë rreth menaxherit të punësimit dhe nëse kompania është një vend ku dëshironi të punoni. Me fjalë të tjera, nëse ata nuk e kuptojnë një urgjencë, ju mund të mos dëshironi të punoni atje gjithsesi.
Keqtrajtimi në telefon dhe email
Mbajtja e mirësjelljes së duhur kur bëhet fjalë për komunikimin tregon se jeni serioz dhe i aftë për këtë rol. Një faktor tjetër i rëndësishëm në etiketën e komunikimit është përgjigjja në kohë ndaj emaileve, e cila gjithashtu i tregon rekrutuesit se kandidati ka një sens të mirë se kur duhet t’u përgjigjet njerëzve me të cilët punon. Sipas Wood, kandidatët duhet t’u përgjigjen të gjitha emaileve brenda një dite pune. E njëjta gjë vlen edhe për dërgimin e një emaili falënderimi, për të cilin Wood thotë se duhet të përmbajë tre elementë: besimin në aftësitë tuaja, ndikimin që mund të keni nëse bëheni anëtar i ekipit dhe mirënjohjen për kohën dhe vëmendjen që keni marrë. Përsa i përket telefonatave, edhe nëse nuk e njihni numrin, do të ishte mirë t’i përgjigjeni telefonit me fraza të tilla si “Mirëmbrëma, unë jam …”/abcnews.al