Për dekada, Ronald McDonald ishte fytyra e McDonald’s, por vitet e fundit jo aq shumë dhe siç rezulton, njerëzit nuk e donin atë për një kohë të gjatë.
Sipas The Street, ka pasur një detaj të rëndësishëm, në vitin 2011 për t’u tërhequr nga promoja e kompanisë. Pse? Sepse, sipas raportimeve, promovonte ushqimin e pashëndetshëm tek fëmijët. Në fillim të shekullit të 21-të, vlerësohej se mbi 95% e të rinjve në Amerikë e njihnin atë.
McDonald’s po ndryshonte gjithnjë e më shumë marketingun tek të rriturit dhe tashmë kishte larguar shumicën e personazheve të tjerë të McDonaldland.
Kur zinxhiri vendosi të promovojë #RonaldMcDonald në 2014, ‘hashtag-u’ u mbush me më shumë fyerje sesa komente pozitive. Ai u tërhoq zyrtarisht kur njerëzit filluan të shihnin njerëz të veshur si klloun kudo në triller dhe si një figurë të frikshme, domethënë, kur pamja e një kllouni u bë më negative sesa pozitive. Kjo pasi njerëzit nuk i shohin më kllounët si diçka pozitive, por rrëqethëse).
Sot, ai shfaqet vetëm herë pas here si në Paradën e Falenderimeve dhe natyrisht, në Organizatat Bamirëse të Ronald McDonald House./abcnews.al