Stresi i punës janë “përgjigjet e dëmshme fizike dhe emocionale që ndodhin kur kërkesat e punës nuk përputhen me aftësitë, burimet ose nevojat e punonjësit”. Punonjësit që pritet të kryejnë detyra pa burimet e nevojshme do të ndihen të dobët dhe do të stresohen si rezultat. Duhet të sigurohet që puna e deleguar tek një punonjës mund të realizohet duke përdorur burimet në dispozicion. Duhet të sigurohet gjithashtu një mjet për të komunikuar qartë nevojat e punonjësve dhe për t’u siguruar atyre burime të përshtatshme kur kërkohet.
Punonjësit kanë nevojë për një trajnim për të bërë mirë punët e tyre
Një burim i stresit në punë është pabarazia midis aftësive të një personi dhe kërkesave të punës që ata kërkohet të bëjnë. Shpesh, ky presion mund të lehtësohet me trajnimin dhe edukimin. Një punonjës i trajnuar dhe arsimuar siç duhet ka besimin dhe aftësinë që i nevojitet për të bërë punën e tij dhe për të menaxhuar më mirë stresin e tij. Stafi më me përvojë mund të ndihmojë në ushtrimet. Kjo do të përmirësojë moralin dhe do të ndihmojë në transferimin e njohurive institucionale nga punëtorët e moshuar tek punëtorët e rinj.
Punonjësit gjithashtu mund të lejohen të rrotullohen midis departamenteve të tjera të ndërmarrjes për trajnime të kryqëzuara, të sigurojnë qasje në arsimin e jashtëm në kolegje ose qendra trajnimi, ose madje të sigurojnë fonde për mësimin në distancë përmes programeve në internet.
Punonjësit duhet të komunikojnë me menaxherët dhe bashkëpunëtorët
Kur punonjësit janë në gjendje të komunikojnë me ata me të cilët punojnë, kjo u heq shumë stresin. Thjesht të dish që komunikimi është i hapur midis një punonjësi dhe menaxherit të tij ndihmon në përmirësimin e jashtëzakonshëm të psikologjisë së tyre. Shpesh, punonjësi nuk ka nevojë të ndryshojë statusin e tij, ai thjesht ka nevojë për dikë që ta dëgjojë dhe ta inkurajojë atë pozitivisht për të vazhduar jetën e tij. Pesëmbëdhjetë minuta bisedë me një bashkëpunëtor empatik mund të largojë stresin dhe ankthin.
Takime të rregullta mund të mbahen me punonjësit për të diskutuar problemet, ngarkesat e punës, shqetësimet dhe rregullimet që duhet të bëhen. Këto takime do të shërbejnë si komunikim me ta. Menaxheri mund të përpiqet të gjejë kohë për konsultime individuale dhe të argëtohet kur njerëzit kanë nevojë të flasin.
Kur punonjësve u jepet një mundësi për të shprehur shqetësimet e tyre dhe për të bashkëvepruar me njëri-tjetrin, ata zbulojnë se shumë kanë të njëjtat shqetësime dhe mund të mendojnë së bashku dhe të vijnë me zgjidhje të vlefshme. Komunikimi mund të ndihmojë në krijimin e marrëdhënieve midis stafit dhe të mësojmë të mbështetemi tek njëri-tjetri për ndihmë. Mbështetja një për një është një mënyrë për të ulur stresin tek punonjësit./abcnews.al