E keni vënë re se shumica e fast food-eve kanë logo të kuqe dhe të verdhë? Nuk është e rastësishme. Mendoni për gjigantin MacDonald’s dhe King Burger. Dhe ata të kuqe me të verdhë i kanë logot.
E gjitha kjo është një strategji marketingu. Duke parë këto dy ngjyra kanë një lidhje psikologjike me oreksin. Ngjyra e kuqe shton oreksin, ndërsa e verdha përshpejton metabolizmin.
Tearia se ngjyrat e logove në restorantet e ushqimit të shpejtë hapin oreksin quhet “Teoria e Ketchupit dhe Mustardës”. Pra, ngjyrat na bëjnë të kemi uri. Përveç kësaj, e verdha është një ngjyrë e gëzuar që na bën të lumtur dhe të ndihmi mirë me veten. Kjo është arsyeja pse nuk do të shihni kurrë një restorant të ushqimit të shpejt ngjyrë gri, për shembull./e.b-abcnews.al