Autobiografia e re e Giorgio Armanit, gjurmët e ikonës legjendare italiane në historinë e stilit

schedule10:47 - 4 Korrik, 2023

schedule 10:47 - 4 Korrik, 2023

“Unë krijoj një botë në të cilën luksi nuk rimon me arin dhe shkëlqimin, por me qetësinë, intimen, eteriken”, rrëfen stilisti italian, Giorgio Armani në “Per Amore”, autobiografia e tij magjepsëse të sapo publikuar nga Rizzoli. Ky është një rishikim i librit që doli në vitin 2015, i pasuruar me foto të rralla dhe histori personale të stilistit legjendar.

Një grumbullim kujtimesh dhe tregimesh: fëmijëria në Piacenza, kujtimet e Luftës së Dytë Botërore, studimet për mjekësi në Universitetin e Milanos, një fushë që ai vendosi të ndiqte pasi lexoi romanin “The Castle” të mjekut dhe shkrimtarit skocez Archibald Joseph Cronin. Vendimi për të lënë mjekësinë, puna e parë në repartin Rinascente në Milano, hapat e parë në modë tek Nino Cerutti, atmosfera dhe energjia e Milanos në vitet ’60, themelimi i Armani me arkitektin italian Sergio Galeotti.

 

Megjithatë, “Per Amore”, “Për Dashuri” në italisht, nuk është një autobiografi konvencionale, por një zhytje në shpirtin dhe filozofinë e Armanit. Nëpërmjet 28 eseve të shkurtra, distilohet mençuria e një krijuesi që mbrojti me pasion klasiken dhe të përjetshmen. “Thënë thjesht, dua më të mirën. Unë aspiroj për përsosmërinë dhe bëj gjithçka që duhet për ta arritur atë. Unë e admiroj hollësinë dhe e urrej dukshmërinë. Më tërheq heshtja dhe më pëlqejnë gjërat thelbësore. Nuk më pëlqejnë teprimet dhe zhurmat, edhe nëse flasim në mënyrë metaforike…”, thotë stilisti që ka qenë gjithmonë konsistent dhe i vendosur në idetë e tij dhe i dashur për thjeshtësinë, luksin sugjestionues dhe tonet neutrale të krijimeve të tij.

Nga pjesët e relaksuara që ai projektoi për Richard Gere në filmin American Gigolo të vitit 1980, duke revolucionarizuar veshjet e meshkujve, te kostumi ikonë i Julia Roberts në Golden Globes në 1990, dhe nga fustani vezullues bronz i Jessica Chastain Armani Prive në ceremoninë e 86-të nga Oscars në kostumet e fuqisë për The Wolf of Wall Street të Scorsese-s dhe xhaketat për ekipin kombëtar italian të futbollit, Armani nuk ndalet kurrë së kërkuari të bukurën në thjeshtësi.

Procesi i krijimit fillon me disa rreshta të skicuar në letër dhe përfundon me një imazh që përfshin një numër të zgjedhur elementësh të kombinuar në një mënyrë delikate. Krijimet e mia janë të thjeshta, por të fuqishme. Për mua thjeshtësia nuk është kurrë pikënisja, por pika e mbërritjes”, shkruan ai në “Per Amore”.

Armani rrëfen se është ndjerë gjithmonë si i huaj në sistemin e modës: “Ideja e rinovimit radikal çdo gjashtë muaj nuk ka asnjë vlerë”. Për avokatin më pak është më shumë, gardëroba ideale është një distilim i rrobave të përjetshme.

Gjërat e bukura nuk kanë datë skadence. Në vend të kësaj, ato fitojnë bukuri dhe personalitet me kalimin e viteve. E gjithë puna ime bazohet në këtë ide, një evolucion delikat i veshjeve klasike, modernizmit që i reziston kohës“.

Një ungjilltar i kohëzgjatjes që shpall se nuk i intereson luksi pasi “është kthyer në një koncept të sheshtë, një rast për të krijuar produkte dhe ide që nuk meritojnë të konsiderohen tërheqëse”. Përkufizimi i gjerë i luksit sipas Giorgio Armani është “të kesh një mënyrë jetese pozitive dhe të shëndetshme, duke përdorur vetëm materialet më të mira, duke i mbushur me elegancë dhe rafinim“. Dizajneri që revolucionarizoi modën në vitet ’70 duke krijuar kostume “të pastrukturuara” për burra dhe gra beson se luksi është “distilimi i përsosur i vlerave që na lartësojnë”.

Në moshën 88-vjeçare, ai është gjithmonë aktiv, duke marrë pjesë në Javët e Modës dhe duke veshur yjet për tapetin e kuq. “Mbreti Giorgio” siç e quajnë në Itali, konsiderohet si masë ‘sprezzatura’, bëhet fjalë për veshje spontane me stil, por edhe një revolucionar të modës pasi thjeshtoi imazhin e meshkujve dhe fuqizoi atë të femrave. Sipas fjalëve të stilistit: “Unë i vesha burrat me pëlhura femrash dhe vodha kostumin e energjisë nga veshjet e burrave“.

Sot, kompania e tij është një perandori me të ardhura që arrijnë në 2.35 miliardë euro. Përveç etiketave të famshme Armani Prive, Giorgio Armani dhe Emporio Armani dhe A/X të përballueshme, grupi përfshin mobilje dhe mallra shtëpiake (Armani/Casa), çokollata (Armani/Dolci) dhe lule (Armani/Fiori). Gjithashtu, mbi 20 restorante, kafene dhe bare në Milano, Mynih, Paris, Nju Jork, Tokio dhe Osaka, hotelet dhe Resortet luksoze Armani si dhe muzeu Armani/Silos në Milano, i cili pret ekspozita të fotografëve, arkitektëve dhe artistëve të mëdhenj si p.sh. si Guy Bourdin, Tadao Anto, Peter Lindbergh, Sarah Moon.l.k/abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!