Një haker kibernetik ka kërkuar pothuajse 10 milionë dollarë për të ndaluar nxjerrjen e të dhënave mjekësore të australianëve pas sulmit më të keq kibernetik të vendit.
Në një mesazh të postuar në rrjetin e errët mëngjesin e së enjtes, hakeri tha se po kërkonte 1 dollarë nga Medibank, siguruesi më i madh privat shëndetësor në Australi, për secilin prej 9.7 milionë klientëve të prekur nga një shkelje e madhe e të dhënave muajin e kaluar.
Organizata kibernetike ose kriminale postoi gjithashtu informacione që pretendonin të lidhnin klientët me abortet e tyre, pasi në fillim të kësaj jave publikoi një “listë të keqe” që shfaqte klientët që merrnin trajtime për varësinë, problemet e shëndetit mendor dhe HIV.
Mediat lokale e kanë lidhur forumin e internetit të errët të përdorur për të postuar të dhënat e hakuara me grupin e krimit REvil, të cilin autoritetet ruse thanë se e mbyllën në fillim të këtij viti me kërkesë të Shteteve të Bashkuara.
CEO i Medibank, David Koczkar, të enjten dënoi veprimet e hakerit si “të turpshme”, ndërsa i kërkoi ndjesë klientëve.
“Ne mbetemi të përkushtuar për të komunikuar plotësisht dhe në mënyrë transparente me klientët, të dhënat e të cilëve janë publikuar në rrjetin e errët”, tha Koczkar.
Medibank ka refuzuar të paguajë shpërblimin, duke cituar këshilla nga ekspertët e krimit kibernetik se një gjë e tillë nuk do të siguronte kthimin e informacionit të klientëve dhe mund të vinte “më shumë njerëz në rrezik duke e bërë Australinë një objektiv më të madh”.
Policia Federale Australiane, e cila po heton sulmin kibernetik, ka paralajmëruar se shkarkimi apo edhe thjesht aksesi i të dhënave mund të jetë një vepër penale.
Ministrja e Punëve të Brendshme, Clare O’Neil i ka përshkruar hakerat si “kriminelë të poshtër”.
“Unë nuk mund ta artikuloj neverinë që kam për të poshtrit që janë në qendër të këtij akti kriminal,” i tha O’Neil parlamentit të mërkurën, shkruan Al Jazeera.
Sulmi kibernetik, i cili fillimisht doli në dritë muajin e kaluar, është i fundit në një seri të shkeljeve të mëdha të të dhënave që trondit Australinë.
Optus, ofruesi i dytë më i madh i telekomit në Australi, njoftoi në shtator se të dhënat e deri në 10 milionë klientëve ishin komprometuar në një sulm kibernetik kundër kompanisë./Abcnews.al/