Çdo zyrë është një mikrokozmos në të cilin do të ftoheni të punoni me lloje të ndryshme njerëzish. Të punosh në një zyrë shpesh ndihet si të jesh në një tryezë familjare. Çdo zyrë ka rolet dhe personalitetet e veta.
Secili ka sfondin e tij, mënyrën e tij të punës, pikat e forta dhe të dobëta. Por një gjë që i bashkon të gjithë është kultura e zyrës. Megjithatë, personalitete të ndryshme do të thotë se gjithmonë do të ketë mosmarrëveshje, diçka që ndikon në kreativitetin, produktivitetin dhe kënaqësinë në punë.
Kështu, është e dobishme të mësoni më shumë për kolegët tuaj dhe se si personaliteti i tyre ndikon në performancën e tyre. Pasi të keni një ide më të mirë se kush është kush, menjëherë do të keni një ide më të mirë se si të merreni me ta në situata të vështira, shkruan abcnews.al
The Quill krijoi një hartë të famshëm që gjendet në çdo zyrë. Për ta krijuar atë, karakteristikat e punonjësve u matën në bazë të praktikave të zakonshme, të tilla si: nëse punonjësit i përmbushin afatet, nëse e shijojnë punën etj.
Janë 7 personalitete që do të takoni në çdo zyrë:
Punonjësi
Ky është personi që do të vijë i pari në zyrë dhe i fundit që do të largohet. Ata janë të pavarur, nuk kanë kohë për tubime shoqërore dhe rrallë kërkojnë ndihmë.
Kujdestari
Sa herë që një koleg duhet të largohet, kujdestari është personi që do ta mbulojë atë. Ai është gjithmonë aty për t’u kujdesur për të gjithë kolegët e tij dhe për t’u siguruar që ata janë mirë.
Zvarritësi
Përballë punëtorit është zvarritësi. Ai është djali që rregullisht ua jep punën e tij njerëzve të tjerë. Edhe pse mund të mendojnë se askush nuk i ka marrë seriozisht, në shumicën e rasteve e kanë gabim. Lloji i punonjësit për të cilin duhet të jeni më të kujdesshëm.
Thashethemet
Ky është djali që pëlqen të tregojë histori të mira dhe thashetheme. Ai preferon të kalojë gjithë ditën në zyrë duke biseduar me kolegët, në vend që të kontrollojë gjërat nga lista e tyre e përditshme.
Sistemi i furnizimit me “energji elektrike”
Ky person ka shumë të ngjarë të sjellë ushqime, byrekë, sanduiçe dhe ushqime të tjera për t’i ndarë në zyrë. Frigoriferi dhe dollapët e zyrës do të jenë gjithmonë plot kur ky person është aty.
I inatosuri
Njerëzit e inatosur shpesh ankohen për ngarkesën e punës, për kolegët e tjerë, për menaxhimin e punës, por edhe për çështje personale. Ankohen dhe kaq.
Optimisti
Ky person ngre shpirtrat pa u përpjekur. Kur morali në zyrë të kujton një nivel të ulët barometrik, ata janë aty për t’i kthyer gjërat në rrugën e duhur menjëherë.l.k/abcnews.al