Pas triumfit të saj në turneun e fundit të tenisit US Open, Emma Raducanu u intervistua nga media kineze CGTN dhe zbuloi se matematika ishte lënda e saj e preferuar në shkollë. Raducanu i tha intervistuesit se ajo ishte “një person i numrave” dhe vërtet gëzonte aspektin e zgjidhjes së problemeve. Tenistja tha se i pëlqente të punonte në enigma matematikore, të cilat i japin emocion për t’i zgjidhur.
Sporti dhe matematika janë aktivitete shumë të ndryshme, por disa aspekte të mendësisë që kërkohen për të qenë të suksesshëm në matematikë ose sport sigurisht që mund t’ju ndihmojnë të arrini sukses në tjetrin.
Le të marrim parasysh aftësitë e vështira që mund të lidhim me matematikën dhe tenisin. Aftësitë e vështira mund të mendohen si ekspertiza teknike, fizike ose njohuri që ne sjellim në një detyrë të caktuar. Në këtë rast, ne mund të mendojmë se matematikanët (si dhe fizikantët) janë të mirë me kënde ose të aftë të kuptojnë se si rrotullimi mund të ndikojë në një top tenisi.
Sigurisht që ka aspekte interesante në një lojë tenisi që matematikanët të studiojnë dhe është e rëndësishme që lojtarët të kuptojnë se si rrotullimi dhe kërcimi mund të ndikohen në kushte të ndryshme. Por mënyra në të cilën matematikani dhe tenisti bëjnë punën e tyre këtu është shumë e ndryshme dhe kryqëzimi i aftësive duket minimal në këtë kuptim.
Në vend të kësaj, ne mund të dëshirojmë të mendojmë për aftësitë e buta që mund të na ofrojë studimi i matematikës. Aftësitë e buta janë më të vështira për t’u përcaktuar, por lidhen lirshëm me tiparet e personalitetit të tilla si krijimtaria, komunikimi, lidershipi dhe mentaliteti që kontribuojnë në suksesin tonë. Ato janë gjithashtu një pjesë gjithnjë e më e rëndësishme e kurrikulës së arsimit të lartë , në matematikë dhe më gjerë, pasi profesorët përpiqen të përgatisin studentët për tregun e punës pas diplomës. Dy aftësi të buta në veçanti dallohen si lidhja e matematikanëve me atletët elitarë, veçanërisht lojtarët e tenisit./abcnews.al