Banorët rit e Tajlandës u dyndën për të provuar sanduiçin për të cilin po flasin të gjithë në rrjetet sociale.
Arritja e fundit gastronomik nuk përmban mish dhe nuk kursehet në djathë.
Zinxhiri i ushqimit të shpejtë “Burger King” shkaktoi emocione në Tajlandë me ofertën e re, një hamburger pa mish dhe me një sasi të mahnitshme djathi. Restoranti prezantoi një produkt të quajtur “Cheesburger i vërtetë”, një simite e mbushur me rreth 20 fletë djathë.
“Cheeseburger” i ri u shfaq në menutë të dielën, me një çmim të reduktuar prej 109 baht Thai (3.1 dollarë). Risia u bë menjëherë virale në rrjetet sociale në Tajlandë, me shumë përdorues të Tiktok që postuan video duke ndarë përshtypjet e tyre të para për sanduiçin e mbushur me djathë.
“Kjo nuk është shaka. Kjo është e vërtetë”, thuhet në postimin e “Burger King” në rrjetet sociale.
A trend in #Thailand is to put cheese on literally everything. Now Burger King has joined in with the Real Cheese Burger. Though I think they forgot the meat.
I love cheese but I struggled eating even half of this “burger”. Maybe I should grill the other half? What do you think? pic.twitter.com/dg7wDCSCCw
— Richard Barrow (@RichardBarrow) July 10, 2023
Kjo risi është një shembull i vërtetë se si ekskluzivitetet e ushqimit të shpejtë në mbarë botën po përpiqen të tërheqin vëmendjen. Më shpesh, ata e bëjnë këtë duke prezantuar opsione të paimagjinueshme ose tërheqëse të menusë që shpresojnë se do të përhapen në mediat sociale./abcnews.al