Nëse shkoni në shtrat në këtë orar, rrezikoheni nga sëmundjet e zemrës

schedule23:27 - 16 Gusht, 2022

schedule 23:27 - 16 Gusht, 2022

Të shkuarit në shtrat para orës 10 ose pas orës 23:00, krijon rrezik për sëmundje të zemrës, kanë konfirmuar studimet e fundit.

Një studim që përfshin 88,000 të anketuar zbuloi se ata që shkonin në shtrat para orës 10 të mëngjesit dhe pas orës 23:00, kishin një rrezik më të lartë të sëmundjeve të zemrës, deri në 12 për qind më të lartë.

“Trupi ka një të ashtuquajtur ritëm ditor të gjumit 24-orësh që rregullon funksionet fizike dhe mendore”, tha David Plans, një nga studiuesit.

“Ndërsa ne ende nuk mund të përcaktojmë arsyet pse është kështu, studimi tregon se të shkosh në shtrat herët ose vonë mund të prishë ritmin e trupit, gjë që mund të rezultojë në çrregullime të zemrës dhe sëmundje.

Studimet e mëparshme kanë nxjerrë në pah lidhjen midis sëmundjeve të zemrës dhe kohëzgjatjes së gjumit, dhe tani, për herë të parë, në vend të kohëzgjatjes, fokusi është në vetë kohën e gjumit.

Në një studim dhjetëvjeçar, më shumë se 88,000 të anketuar regjistruan kohën kur shkonin në shtrat duke përdorur pajisjen. Pas 5 vitesh, 3,172 pjesëmarrës (3.6%) u treguan se zhvillonin disa sëmundje të zemrës si sulm në zemër, arrest kardiak ose konvulsione.

“Ata që shkonin në shtrat midis orës 10 dhe 11 të mbrëmjes ishin një grup ku pak njerëz kishin probleme me zemrën, pavarësisht faktorëve të tjerë si mosha, gjinia, pirja e duhanit, pesha trupore, presioni i gjakut apo statusi socio-ekonomik”, tha. të anketuarit.

“Studimi ynë tregon se koha e përmendur për të shkuar në shtrat është më e përshtatshme për ritmin trupor 24-orësh të lartpërmendur”.

Sipas studimit, koha më e rrezikshme për të fjetur është pas mesnatës, më saktë sepse trupi është në gjendje të ngatërrojë dhe zëvendësojë dritën e natës me mëngjesin e hershëm, gjë që automatikisht prish ritmin e tij.

Ekspertët theksojnë se nevojiten kërkime të mëtejshme për të përcaktuar shkaqet e sakta të pasojave të tilla.

Një sasi e mjaftueshme e gjumit është e nevojshme për trupin tonë dhe mirëqenien e tij dhe rekomandohet që të jetë 7-9 orë në ditë.