Një projekt pilot në Japoni do të testojë fizibilitetin dhe kosto-efektivitetin e një zgjidhjeje që do të karikonte me valë bateritë e makinave elektrike gjatë periudhës së shkurtër kohore që ata presin që një semafor të kthehet jeshil.
Nga Tokio erdhi lajmi për një risi të pazakontë – një sistem karikimi me valë të makinave që do të instalohej në rrugë, pikërisht përpara semaforëve. Aty do të varroseshin mbështjellje elektrike speciale me sensorë, të aftë për të zbuluar kur një makinë me teknologji të përputhshme është mbi to. Në rast se ai ndalon mbi karikues, ndërkohë që shoferi pret të ndezë semaforin jeshil, bateria e makinës do të karikohet.
Një sistem i tillë do të mundësonte karikimin e shpejtë induktiv të baterive, kështu që vetëm 10 sekonda pritje në semafor do të mjaftonin për të ngarkuar baterinë e automjetit për një kilometër vozitje. Pritja një minutë do t’i shtonte baterisë mjaftueshëm energji për të rritur rrezen me 6 km.
Kur bëhet fjalë për përfitimet e sistemit, shpikësit e tij thonë se ai do t’i lejojë ata të vendosin bateri më të vogla në automjetet e qytetit dhe të plotësojnë çdo cep. Ai do të përshtatej për automjetet plotësisht elektrike dhe hibride, do të njihte automatikisht kur duhet të jetë në pushim për të mos konsumuar shumë energji dhe një karikim i tillë nuk do të kërkonte qëndrim të gjatë në karikues.
Nga ana tjetër, ideja ka disa të meta të qarta. Para së gjithash, karikimi me valë me induksion nuk është aq efikas sa karikimi me tela, automjeti duhet të parkohet në një vend ideal në rrugë (gjë që nuk është gjithmonë e mundur) dhe kostot e instalimit të karikuesve të tillë ndoshta do të ishin të larta.
Megjithatë, qyteti japonez i Kashiwa do të testojë këtë teknologji në një lagje në mars. Testi do të tregojë se sa efikas dhe i dobishëm është sistemi dhe periudha e provës do të zgjasë një vit.