Mos e bëni kurrë këtë në krevat, ndryshe ju shkatërron natën romantike

schedule16:58 - 17 Janar, 2022

schedule 16:58 - 17 Janar, 2022

Hormonet që ndikojnë në epshin mund të rregullojnë gjithashtu gjumin tuaj, sipas studimeve të fundit shkencore. Nëse arrini të reduktoni ulje-ngritjet e tyre, atëherë jo vetëm që do të flini më mirë, por do të përmirësoni edhe kënaqësinë e marrëdhënieve seksuale.

Hulumtimi

Nëse nuk mund të flini mirë, ka më shumë gjasa që jeta juaj seksuale ta “ndjejë”. Në veçanti, gratë kanë një rrezik 40% më të lartë për të zhvilluar pagjumësi sesa burrat, sipas hulumtimeve. Dhe kjo mungesë gjumi ndikon në epshin tonë, pasi kemi më pak gjasa të jemi “në humor” nëse jemi të lodhur.

Çfarë luan rol në këtë?

“Dëshmitë tregojnë se estrogjeni na ndihmon të mbajmë nivele normale të gjumit duke u lidhur me receptorët në tru që drejtojnë procesin e tij”, thotë Jessica Mong, PhD, Profesoreshë e Farmakologjisë në Shkollën e Mjekësisë të Universitetit të Maryland. Edhe kur progesteroni është më i lartë, atëherë ndjenja e përgjumjes ju pushton vazhdimisht gjatë gjithë ditës.

Ndryshimet hormonale

Luhatjet e estrogjenit dhe progesteronit lidhen me cilësinë e gjumit. “Ndryshimet e mëdha hormonale që ndodhin gjatë jetës së një gruaje, si adoleshenca, shtatzënia dhe menopauza, janë përgjegjëse për çrregullime të rëndësishme të gjumit”, thotë Mong. Nga ana tjetër, cilësia e dobët e gjumit mund të ndodhë edhe gjatë ciklit menstrual, pasi nivelet e hormoneve përkatëse rriten dhe bien radhazi si pasojë e ciklit menstrual.

Para menstruacioneve dhe në fillim, nivelet e të dy hormoneve janë më të ulëta dhe në ato ditë, me të vërtetë, mund të jetë më e vështirë për të fjetur. Në fakt, 30% e grave e kanë të vështirë të bien në gjumë gjatë periudhës së tyre, sipas Fondacionit Kombëtar të Gjumit. “Pas ovulacionit, estrogjeni dhe progesteroni rriten, dhe kjo është koha e muajit kur kemi më shumë gjasa të ndihemi të përgjumur të padurueshëm”, thotë Katherine Hatcher, PhD, një studiuese postdoktorale në Kolegjin e Mjekësisë Albany në Nju Jork.

Çfarë e pengon jetën seksuale?

Një studim në Journal of Sexual Medicine zbuloi se gratë që flinin më pak raportuan nivele më të ulëta të dëshirës seksuale. Në të kundërt, gratë që raportuan përgjithësisht gjumë me cilësi të mirë gjatë natës folën për zgjim më të madh. Kur gratë flenë më pak, ato janë padyshim më të lodhura dhe për këtë arsye më pak gjasa të përjetojnë emocione pozitive, të tilla si lumturia, e cila lidhet fort me dëshirën për seks, sipas një studimi nga David Kalmbach, një studiues në Henry Health System.

Gjumë më të mirë

Si fillim është mirë të gjeni mënyra për të reduktuar stresin. “Ju jeni të vetëdijshëm se kjo e fundit është shumë përgjegjëse për uljen e dëshirës seksuale, ndërkohë që nivelet e larta të hormonit të stresit, kortizolit, shtypin estrogjenin dhe progesteronin, duke përkeqësuar problemet e gjumit”, thotë Hatcher. “Praktikat si meditimi mund t’ju ndihmojnë të relaksoheni dhe të flini më lehtë”, thotë Mong.

“Gjithashtu, mos harroni të ushtroheni. Studimet tregojnë se ushtrimet e rregullta do t’ju ndihmojnë të qëndroni të shëndetshëm me kalimin e viteve. Sidomos në fillim dhe në fund të ciklit tuaj, kur estrogjeni nuk është në gjendje t’ju sigurojë gjumë cilësor.” Së fundi, mos ndaloni së monitoruari ciklin tuaj, duke regjistruar problemet e gjumit dhe gjithçka që ju mban zgjuar, si sindroma premenstruale ose stresi. “Ky regjistrim do të ndihmojë gjinekologun tuaj të bëjë ndërhyrje të synuara që do të përmirësojnë cilësinë e jetës suaj”, përfundon Hatcher./abcnews.al