Google të martën zbuloi një seri masash sigurie në internet për fëmijët, duke përfshirë një mjedis privat për videot e ngarkuara nga adoleshentët dhe mbrojtje për reklamat që u shfaqen përdoruesve nën 18 vjeç.
Karakteristikat e reja, të cilat vijnë mes shqetësimeve të shtuara në lidhje me shfrytëzimin dhe sigurinë e fëmijëve në internet në një kohë të përdorimit në rritje të internetit gjatë pandemisë globale, ndikojnë në platformën video të Google në Google, si dhe shërbimet e saj në internet, siç janë kërkimi dhe Google Assistant.
“Ndërsa fëmijët dhe adoleshentët kalojnë më shumë kohë në internet, prindërit, edukatorët, ekspertët e sigurisë dhe intimitetit të fëmijëve dhe hartuesit e politikave me të drejtë shqetësohen se si t’i mbajnë ata të sigurt,” tha drejtori i produktit dhe përvojës së përdoruesit të Google, Mindy Brooks.
“Ne angazhohemi me këto grupe rregullisht dhe i ndajmë këto shqetësime.”
“Kërkimi i sigurt” i Google-i cili përjashton përmbajtje të ndjeshme ose të pjekur-do të jetë cilësimi i paracaktuar për përdoruesit nën 18 vjeç, i cili deri më tani kishte qenë rast vetëm për përdoruesit nën 13 vjeç.
Në platformën masivisht të popullarizuar në YouTube, përmbajtja nga 13 deri në 17 vjeç do të jetë private si parazgjedhje, tha gjiganti i teknologjisë.
“Me ngarkimet private, përmbajtja mund të shihet vetëm nga përdoruesi dhe kushdo që ata zgjedhin,” tha një postim në blog nga James Beser, kreu i menaxhimit të produktit për YouTube Kids dhe Family.
“Ne duam të ndihmojmë përdoruesit më të vegjël të marrin vendime të informuara në lidhje me gjurmën e tyre në internet dhe privatësinë dixhitale… Nëse përdoruesi dëshiron të bëjë publik përmbajtjen e tij, ai mund të ndryshojë cilësimin e parazgjedhur të dukshmërisë së ngarkimit dhe ne do të sigurojmë kujtesa që tregojnë se kush mund t’i shikojë ato video “.
Google gjithashtu do ta bëjë më të lehtë për familjet që të kërkojnë heqjen e fotografive të një fëmije nga kërkesat e kërkimit të imazheve, sipas AFP.
“Sigurisht, heqja e një imazhi nga kërkimi nuk e heq atë nga uebi, por ne besojmë se ky ndryshim do t’i ndihmojë të rinjve të kenë më shumë kontroll mbi imazhet e tyre në internet,” tha Brooks.
Në një lëvizje tjetër të sigurisë, Google do të fikë historinë e vendndodhjes për të gjithë përdoruesit nën 18 vjeç në nivel global, pa një mundësi për ta ndezur përsëri. Kjo është tashmë në fuqi për ata nën 13 vjeç.
Google gjithashtu do të bëjë ndryshime në mënyrën se si u shfaq reklama të miturve, duke bllokuar çdo kategori “të ndjeshme ndaj moshës” dhe duke ndaluar shënjestrimin bazuar në moshën, gjininë ose interesat e njerëzve nën 18 vjeç./abcnews.al