Trendi më i madh i grimit të pranverës është shkëlqimi. E dimë, e kemi pritur, por ka kohë që po zhvillohet. Ngadalë por me siguri afitoi mbi influencuesite bukurisë. Sipas ekipit të marketingut në Instagram, në fakt, që prej daljes së sezonit të dytë, janë hedhur në treg hashtags përkatës.
“Muajin e kaluar, ne pamë një rritje prej 39% në kërkimet me shkëlqim,” tha Brooke Ozaydinli për Refinery29 . “Njerëzit janë në kërkim të shkëlqimit, blerjes së shkëlqimit dhe kalimit të kohës duke parë se si krijuesit shpjegojnë se si të bëjnë pamje me shkëlqim përmes videove dhe mbështjellësve dhe me kalimin e kohës, ne shohim që trendi rritet.”
Kërkesa për ‘glitter’ konfirmohet, me një vështrim të thjeshtë në rrjetet e tjera sociale. Në TikTok , për shembull, ne shohim festa të tëra me tema të frymëzuara nga Euforia, ndërsa pamjet e grimit të syve me më shumë projeksione janë jashtëzakonisht të ndritshme, ne pothuajse e ulim ndriçimin e ekranit.
Grimierja e të famshmëve, Mary Phillips, thekson se nuanca ‘glitter’ është dëshira numër një e klientëve të saj. “Të gjithë duan një rezultat të shkëlqyeshëm dhe të lëngshëm nga qerpikët deri te vetullat”, shpjegoi ai. “Më pëlqen rikthimi i shkëlqimit, sepse shohim që edhe pak, i shtojmë diçka më shumë grimit tonë të përditshëm, e gjitha është pak argëtuese. Nuk jam ‘glitter’, por me të vërtetë i jep intensitet pamjes”.
Nuk është vetëm hija, sigurisht. Shkëlqim shohim në mollët e fytyrës, në vetulla, madje edhe në thonj. Estetika jonë ndryshon dhe gjithçka duket si një përrallë, pse jo edhe ne?/abcnews.al