Barcelona po punon për të gjetur sponsorë që mund të reklamojnë në mediat e saj të ndryshme për të marrë të ardhura në një kohë që është më se e komplikuar nga ndikimi i pandemisë.
Kompania Spotify, një kompani shërbimesh multimediale që ofron një aplikacion për riprodhimin e muzikës në transmetim që është një sukses mbarëbotëror.
Sipas burimeve të njohura me bisedat, brenda bordit drejtues të Barçës është diskutuar ky opsion, duke u cilësuar si shumë interesant duke pasur parasysh fuqinë e markës dhe aftësinë paguese të dukshme të saj në nivel ekonomik.
Ajo që Spotify e sheh shumë tërheqëse te Barça është numri i madh i tifozëve në mbarë botën. Në fakt, klubi i Barçës është ai me më shumë ndjekës në rrjetet sociale, marrë nga Mundo Deportivo.
Qershorin e kaluar 2021, klubi arriti në 400 milionë ndjekës me shumën e profileve të tij zyrtare në kanalet dixhitale, një numër që ka ardhur në rritje. Kjo shifër mat qartë vokacionin global të klubit, i cili është një referencë në ekosistemin dixhital të rrjeteve sociale në fushën e sportit dhe argëtimit, jo vetëm për sa i përket numrit të ndjekësve, por edhe për ‘angazhimin’ (angazhimin) që ju gjeneroni me audiencën tuaj.
Në këtë kontekst, Spotify është i interesuar për aftësinë e Barçës për të mbajtur ndjekësit, si dhe për të dhënat që klubi ka për ata miliona tifozë, të cilët mund ta ndihmojnë këtë markë të rritet. /abcnews.al/