Shumë restorante të ushqimit të shpejtë mburren me artikuj të ngjashëm menuje, megjithatë ajo që lidh gjithashtu shumë restorante të ushqimit të shpejtë është kombinimi i ngjyrës së kuqe, të verdhë dhe të bardhë.
Sipas Mirror, kombinimi i ngjyrave të restoranteve të ushqimit të shpejtë e shtyu një përdorues të Reddit të pyeste: “Pse restorantet e ushqimit të shpejtë ndajnë të njëjtën skemë ngjyrashm e kuqe, e verdhë dhe e bardhë. Kalova para disa mbrëmë dhe kuptova se shumë kompani të ushqimit të shpejtë ndajnë të njëjtin kombinim ngjyrash me logon e tyre. Pse është kjo zgjedhje?“.
Sipas psikologes dhe ekspertes kryesore të ngjyrave, Karen Haller, në fund të fundit nuk është rastësi.
Karen pretendon se këto nuanca tërheqëse ndihmojnë në tërheqjen e klientëve në derë pa e kuptuar as ata. Sipas një postimi të shpërndarë në faqen e saj zyrtare për këshillimin e sjelljes, humori që lëshon ky kombinim është perfekt për tregun e tyre të synuar.
Duke e justifikuar teorinë me kërkime shkencore, Karen shpjegoi: “Duke parë cilësitë pozitive psikologjike të së kuqes dhe të verdhës në lidhje me industrinë e ushqimit të shpejtë, e kuqja shkakton stimulim, oreks, uri, tërheq vëmendjen. E verdha ngjall ndjenja lumturie dhe miqësie. Kur kombinoni të kuqen dhe të verdhën, bëhet fjalë për shpejtësinë dhe nxitimin. Hyni, hani, dilni.”
Ajo shtoi se e verdha është ngjyra më e dukshme në dritën e ditës, kjo është arsyeja pse shenja në formë M në një restorant McDonald’s mund të shihet nga një distancë më e madhe. ”Gjuha’’ e ngjyrave transmetohet në tru më shpejt se fjalët apo format, sepse ato veprojnë drejtpërdrejt në ndjenjat dhe emocionet tona. Karen zbuloi pse McDonald’s kohët e fundit ndryshoi ngjyrat e shumë prej dyqaneve të tij në jeshile, gjë që ngjall një ndjenjë të natyrës dhe të qenit miqësor me mjedisin. Karen shpjegon se ngjyra e gjelbër ofron një ndjenjë më të relaksuar dhe më pak të etur, në një mënyrë që ajo e krahason me Starbucks./abcnews.al