Kina po rrit në heshtje blerjen e naftës nga Rusia me çmime të volitshme, sipas të dhënave të transportit dhe tregtarëve të naftës që folën për Reuters. Në këtë mënyrë ata po mbushin vakumin e lënë pas nga blerësit perëndimorë që u larguan nga biznesi me Rusinë pas pushtimit të Ukrainës më 24 shkurt.
Lëvizja e importuesit më të madh të naftës në botë vjen një muaj pasi fillimisht shkurtoi furnizimet ruse, nga frika se mos duket se mbështet hapur Moskën dhe ekspozon potencialisht gjigantët e saj shtetërorë të naftës ndaj sanksioneve.
Importet e naftës ruse të Kinës nga deti do të rriten në një nivel gati rekord prej 1.1 milionë fuçi në ditë (bpd) në maj, nga 750,000 fuçi në ditë në tremujorin e parë dhe 800,000 fuçi në ditë në 2021, sipas një vlerësimi nga Vortexa Analytics.
Unipec, krahu tregtar i rafinerit kryesor aziatik Sinopec, po kryeson blerjet, së bashku me Zhenhua Oil, një njësi e konglomeratit mbrojtës të Kinës Norinco, sipas të dhënave të transportit.
Livna Shipping Ltd, një firmë e regjistruar në Hong Kong, është shfaqur gjithashtu kohët e fundit si një transportues kryesor i naftës ruse në Kinë, thanë tregtarët.
Sinopec nuk pranoi të komentojë. Zhenhua dhe Livna nuk iu përgjigjën kërkesave për koment.
Firmat po mbushin mungesën e lënë nga blerësit perëndimorë pas pushtimit rus të Ukrainës, të cilin Rusia e quan një “operacion special ushtarak”.
Shtetet e Bashkuara, Britania dhe disa blerës të tjerë kryesorë të naftës ndaluan importet e naftës ruse menjëherë pas pushtimit. Bashkimi Evropian po finalizon një raund të mëtejshëm sanksionesh, duke përfshirë ndalimin e blerjeve të naftës ruse. Shumë rafinerë evropianë kanë ndaluar tashmë blerjet nga Rusia nga frika se do të bien ndesh me sanksionet ose do të kenë një publicitet negativ./abcnews.al/