TikTok gëzonte një avantazh të konsiderueshëm ndaj Instagramit sepse i lejonte këdo që të shkarkonte videot e postuara.
Shkarkimi i Reels është aktualisht i disponueshëm vetëm për përdoruesit në SHBA dhe në pajisjet celulare dhe është i kufizuar vetëm në profilet publike dhe nuk mund të përdoret në rast të atyre private. Në të njëjtën kohë, përdoruesit me profile publike mund të zgjedhin një opsion që i pengon përdoruesit e tjerë të shkarkojnë Rrotullat e tyre. Për të përdorur opsionin e ri, duhet të prekni ikonën Share në rrotullat e zgjedhura dhe më pas të zgjidhni opsionin Shkarko.
Sidoqoftë, Reels të shkarkuar do të markohen me logon e Instagramit dhe emrin e profilit të cilit i përkasin, ashtu si TikTok.
YouTube ka filluar gjithashtu të shtojë marka tregtare në klipet e Shorts të krijuara në desktop, me sa duket për të tërhequr vëmendjen ndaj këtij formati të shkurtër video.
Instagram po ndjek atë rrugë sepse e sheh atë si një mundësi që njerëzit të vënë re Reels edhe në rrjetet e tjera sociale.