Ministria e Turizmit e Italisë është përballur me tallje pasi publikoi një video zyrtare promovuese për të tërhequr turistë në Itali, e cila shfaqte pamjet e njerëzve në Slloveni duke pirë verë sllovene.
Videoja mori komente të shumta në internet pasi u zbulua se pamjet ishin filmuar jashtë Italisë. Kjo video promovuese ishte pjesë e një fushate prej 9 milionë eurosh të prodhuar nga grupi i telekomit Armando Testa.
E titulluar “Open to Meraviglia”, videoja paraqet një figurë të dixhitalizuar të Venusit, një simbol i artit italian, siç përshkruhet në pikturën e Sandro Botticelli “Lindja e Venusit”.
“Afërdita moderne” vesh një minifund dhe shihet duke ngrënë pica dhe duke prezantuar disa nga atraksionet kryesore turistike të Italisë, si Koloseu në Romë apo katedralja në Firence.
Historiani i artit Tommaso Montanari e quajti fushatën reklamuese një humbje parash “të neveritshme” dhe “vulgare”, ndërsa videoja u tall nga përdoruesit e platformave italiane të mediave sociale.
Disa pamje tregojnë një grup të rinjsh duke buzëqeshur në një oborr me diell dhe duke pirë verë në atë që paraqitet si një mjedis tipik italian.
Megjithatë, disa kanë vënë re se oborri në fjalë është në të vërtetë në rajonin Čotar të Sllovenisë, afër kufirit italian, dhe shishja e verës në tavolinë është Čotar, e cila i përket një kompanie sllovene.
Armando Testa nuk iu përgjigj kërkesës së Reuters për koment.
Ministrja italiane e Turizmit Daniela Sandance, një anëtare e partisë së ekstremit të djathtë italian Adelphi të kryeministres Giorgia Meloni, i quajti kritikët e videos “snob” dhe tha se përshkrimi i Venusit kishte për qëllim tërheqjen e të rinjve. /abcnews.al