Pas një rritjeje meteorike të popullaritetit vitin e kaluar dhe në fillim të këtij viti, chatbot i AI i OpenAI ChatGPT duket se ka filluar të humbasë vrullin e tij.
Të dhënat nga kompania analitike Similarweb tregojnë se në qershor, trafiku celular dhe desktop në faqen ChatGPT ra me 9.7 për qind në mbarë botën. Nëse këto të dhëna janë të sakta, rënia në fakt përfaqëson herën e parë që chatbot ka pësuar një ulje të numrit të përdoruesve. Në qershor, gjurmuesi i aplikacioneve Sensor Tower gjithashtu pati një rënie në shkarkimet e ChatGPT për iOS pasi arriti kulmin në fillim të atij muaji. OpenAI ende nuk ka njoftuar.
Rënia e interesit për ChatGPT mund të jetë pjesë e një tendence të industrisë. Numrat e Similarweb tregojnë se më pak njerëz vizituan faqet e desktopit dhe celularit për Microsoft Bing, Google Bard dhe Character.AI muajt e fundit. Për shembull, Microsoft pa një rritje të trafikut në motorin e tij të kërkimit midis shkurtit dhe marsit kur Bing AI u bë i disponueshëm, por që atëherë trafiku mujor ka rënë gradualisht dhe është kthyer pothuajse në nivelin që ishte përpara se Microsoft të “pajiste” Bing me modelin GPT. -4.
Similarweb gjithashtu regjistroi një rënie në angazhimin në ChatGPT, me numrin e minutave të përdoruesve që ra me 8.5 për qind në maj të vitit 2023.
Arsyeja e rënies mund të jetë fundi i vitit shkollor dhe pushimet, pasi shumë të rinj në moshë madhore nuk përdorin ChatGPT për të shkruar punimet e tyre. Një arsye tjetër mund të jetë se kompanitë si Samsung i ndalojnë punonjësit të përdorin chatbot me AI për shkak të frikës reale të “rrjedhjes” së mundshme të të dhënave.
Pavarësisht nga arsyeja e rënies, OpenAI definitivisht nuk është në panik, përkundrazi, kompania mund të jetë e lumtur që më pak njerëz po përdorin versionin publik të ChatGPT, i cili po i kushton shumë kompanisë.