Sondazh

Foltorja 2 e Berishës braktiset nga njerëzit:

Shiko rezultatet

Loading ... Loading ...
 

Aksidentet e autobusëve/ Pesë raste në pak vite, specialistët: Të rishihen kriteret

schedule15:28 - 2 Dhjetor, 2025

schedule 15:28 - 2 Dhjetor, 2025

Shpesh te mbingarkuar dhe me vonesa. Por prej disa vitesh keto nuk janë shqetësimet e vetme të atyre që udhëtojnë me linjat e transportit publik në Tiranë.

Aksidentet e shkaktuara prej urbanëve në kryeqytet jane shtuar, duke u shtuar pasigurinë.

“Shoferët duhet të kontrollohen, sa vite kanë që përdorin automjetin”

“Duhet te jetë i vëmendshëm kur të marrë udhëtimin, se ka kushedi sa pasagjerë aty”

“Nuk ka siguri se janë gjëra të amortizuara,  i hedh në mbeturina bota, i përdorim këtu… nuk u bë aksidenti që desh vrau atë gocën me biçikletë”

Katër persona  u  lënduan  mbrëmjen e të dielës në rrugën e Kavajës pasi një autobus i “green line”  mori para një  18 vjeçare që udhëtonte  me biçikletë, doli nga rruga dhe më pas  u përplas me dy automjete të parkuara  pak metra më larg. Vetem fati e shpetoi ate nga nje fund fatal. Ndonese vajza mund te kete qene ne shkelje, duket qarte nga pamjet se autobusi futet ne rruge me shpejtesi jo te vogel.

Por ky nuk është  rasti i vetëm  ku  autobuzët urban kanë rrezikuar jetën  e qytetarëve në Tiranë.  Në tre vite  numërohen të paktën pesë aksidente.

10 mars të vitit 2024, nje autobus po i linjës “Green line” u përplas me pemën dhe me një motomjet në rrugën “Ferit Xhajko”.

Më  27 shkurt  2023  tek ura e Tajvanit  autobusi u përplas me 9 automjete.  9 persona mbetën të plagosur.

29 prill të vitit 2022, autobusi i linjës së unazës ra në lumin e Lanës. Pamjet bene xhiron e botes. Të plagosur  mbetën  5 persona.

Pak ditë më  pas  një tjetër autobus u përplas me stacionin e tij  prane maternitetit “Mbretëresha Geraldinë”.

Perballe kesaj situate specialistët e sigurisë rrugore sugjerojnë që mjetet e transportit publik ti nënshtrohen kontrollit teknik dy herë në vit.

“Këto mjete ti nënshtrohen njëherë në gjashë muaj kontrollit teknik në sistemin e fërkimit,   frenimit dhe sinjalizmit se shpesh herë për shkak të kushteve tenike  bëhen burim aksidenti.”

Ndërkohë  për punësimin e drejtuesve të  autobuzëve sipas tyre duhet të aplikohen kritere më të forta.

“Duhen parë aftësitë profesionale të drejtuesve të mjeteve të shërbimit publik kanë lejet e drejtimit përkatës apo jo,  aftësitë e tyre sa I përket menaxhimit  që duhet në qarkullim dhe për shkak të trafikut të rënduar që ndodhet në qytetin e Tiranës. 

Shpesh herë vihet re në trafikun rrugor që një autobusa artiokolar bëhen pengesë për fluksin e automjeteve.  Gjithashtu mjetet e transportit urban për shkak të ngarkesës që kanë, transportojnë njerëz, fëmijë , nxënës shkollash qytetarë, duhet te këne një kujdes të shtuar sa i përket  rregullave të qarkullimit rrugor, duhet patjetër të  qëndrojnë në vendin e autobuzëve, kur ndryshojnë korsinë të parashikojnë mjetet që kanë prapa ose para me qëllim që  mos ndërpresin korsitë e mjeteve të tjera.

Shkak i aksidenteve automobilistike është mosrespektimii rregullave të qarkullimit rrugor dhe sinjalistikës dhe pozicionit të tyre në karrexhatë, shpesh këtë drejtues  qarkullojnë mbi  normat e lejuara të shpejtësisë.”/abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!