Aksidentet ajrore me 346 viktima, Boeing pranon fajin për të shmangur gjyqin

schedule09:24 - 8 Korrik, 2024

schedule 09:24 - 8 Korrik, 2024

Boeing ka rënë dakord të pranojë fajësinë për mashtrim për të shmangur gjykimin në Shtetet e Bashkuara për akuzat që rrjedhin nga dy aksidente fatale që përfshijnë 737 Max.

Sipas marrëveshjes për pranimin e fajësisë, Boeing do të paguajë një gjobë prej 243.6 milionë dollarësh dhe do t’i kërkohet të investojë të paktën 455 milionë dollarë në programet esigurisë, tha Departamenti i Drejtësisë i SHBA/

Gjigandi i avionëve do të pranojë gjithashtu që t’i nënshtrohet një vlerësimi nga një palë e tretë monitoruese për procedurat e tij të sigurisë dhe cilësisë për tre vjet.

“Ne mund të konfirmojmë se kemi arritur një marrëveshje në parim për kushtet e një rezolute me Departamentin e Drejtësisë”, tha Boeing në një deklaratë.

Marrëveshja për pranimin e fajësisë e shpallur të dielën lidhet vetëm me fajësinë e Boeing në lidhje me përplasjet fatale të 737 Max në 2018 dhe 2019, jo incidente të tjera që kanë ngritur pikëpyetje në lidhje me standardet e sigurisë së kompanisë, duke përfshirë shpërthimin në mes të fluturimit 1282 të Alaska Airlines në janar.

Marrëveshja, e cila kërkon miratimin e një gjyqtari federal, mbulon gjithashtu vetëm korporatën e Boeing, jo ndonjë punonjës aktual apo ish-punonjës. Boeing mund të përjashtohet gjithashtu nga kontratat fitimprurëse të qeverisë me Departamentin e Mbrojtjes të SHBA dhe NASA-n.

Vendimi i Boeing për të pranuar fajësinë vjen pasi Departamenti i Drejtësisë në maj tha se kishte përcaktuar se kompania kishte shkelur një marrëveshje të mëparshme që rrjedh nga përplasja e 737 Max, ku 346 pasagjerë dhe ekuipazh humbën jetën,

Si pjesë e marrëveshjes së vitit 2021, prokurorët ranë dakord të mos ngrinin akuza kundër Boeing për mashtrimin e rregullatorëve në lidhje me të metat në 737 Max nëse Boeing paguante një shlyerje prej 2.5 miliardë dollarësh, duke përfshirë një gjobë prej 243.6 milion dollarë, dhe premtuan se do të respektonin disa kushte për tre vjet.

Sipas marrëveshjes, prodhuesi i avionëve pranoi se kishte mashtruar Administratën Federale të Aviacionit në lidhje me Sistemin e tij të Manovrimit (MCAS), një program softuerësh për stabilizimin e fluturimit që ishte i lidhur me të dyja përplasjet.

/abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!