Drejtuesit e makinave të shtrenjta dhe motoçiklistët e kanë të vështirë të frenojnë në një vendkalim, duke rritur rreziqet për sigurinë në rrugë.
Dritat e trafikut dhe vendkalimet për këmbësorët nuk duket se përshtaten. Makina të shpejta dhe të shtrenjta, sipas një studimi të ri nga Universiteti i Nevada, i cili zbuloi se drejtuesit e makinave të shtrenjta kanë më pak të ngjarë të ndalen në një sinjalizim të tillë.
Në përgjithësi, të dhënat nga një studim i botuar në Journal of Transport & Health treguan se shoferët e kanë të vështirë të ndalen për t’u dhënë përparësi këmbësorëve që presin në kalime për të kaluar rrugën.
Nga 461 makina të ekzaminuara nga studiuesit, vetëm 28% e ulën shpejtësinë për të lejuar kalimin e këmbësorëve. Sidoqoftë, kostoja e secilës makinë ishte një parashikues i rëndësishëm i rënies së secilit shofer, me shanset që ajo të ndalonte të binte me 3% për çdo rritje $ 1000 në vlerën e makinës.
“Studimi shprehet se këmbësorët përballen me shumë sfida në sigurinë rrugore dhe kjo dukuri ngre shqetësim të madh. Drejtuesit e mjeteve duhet të kuptojnë se ata janë të detyruar ligjërisht të heqin dorë. Është e vështirë të thuash nëse ata nuk tërhiqen sepse nuk e njohin ligjin ose sepse nuk dëshirojnë, prandaj duhen më shumë studime për të shqyrtuar këto mundësi. Deri atëherë, sidoqoftë, gjëja më serioze dhe e rëndësishme është edukimi i shoferit“, u shpreh autori kryesor i studimit dhe profesori i shëndetit publik, Dr. Courtney Coughenour.
Studimi, i cili analizoi të dhënat e kamerës të mbledhura nga një studim i mëparshëm nga i njëjti universitet, gjithashtu zbuloi se motoçiklistët zakonisht tërhiqeshin shumë më pak kur panë burra dhe njerëz me ngjyrë që prisnin në vendkalim sesa gra dhe të bardha. Këto të dhëna, në fakt, janë në përputhje me gjetjet nga studimet e mëparshme mbi sjelljen e rrugës tërheqëse, e cila duket se lidhet me klasën shoqërore, etninë dhe gjininë.
Ekipi hulumtues arriti në përfundimin se gjetjet janë të rëndësishme për shëndetin publik, pasi dëmtimet dhe mbijetesa e këmbësorëve janë të kufizuara edhe kur përplasja është e ngadaltë.
Sipas Agjencisë Amerikane të Sigurisë Rrugore, rreziku mesatar i një këmbësori për dëmtime serioze nga një automjet që kalon arrin 10% për një shpejtësi prej 25 km/orë, 25% për një shpejtësi prej 37 km/orë, 50% për një shpejtësi prej 50 km / orë në orë, 75% për një shpejtësi prej 62 km/ orë dhe 90% për një shpejtësi përplasjeje prej 74 km/orë./abcnews.al