Të gjitha sistemet e reja të sigurisë që makina juaj do të ketë në vitin 2022

schedule16:49 - 10 Maj, 2021

schedule 16:49 - 10 Maj, 2021

Për t’i bërë automjetet më të sigurta, nga viti 2022 do të ketë një seri sistemesh sigurie që do të jenë të detyrueshme në makina.

Institucionet europiane dhe kombëtare kanë punuar për vite me radhë në një serë rregullimesh që duhet të zbatohen në rrugë dhe makina të reja me qëllimin kryesor të ulin ndjeshëm aksidentet e trafikut në të gjithë Europën.

Në këtë proces, 2022 bëhet një vit jetik, pasi që nga ky vit ata do të jenë të detyrueshëm për makinat e reja që lënë fabrikën një sërë ndihmash drejtimi që përfshihen në “Vizionin Zero” të Bashkimit Europian dhe qëllimi kryesor i të cilave është t’i japë fund dëmtimeve të rënda në rrugë deri në vitin 2030 dhe aksidente fatale deri në vitin 2050.

Objektivi: zvogëloni në mënyrë drastike aksidentet në rrugë

Projekti është ambicioz, por objektivat, nëse përmbushen, ia vlen, pasi synon të shmangë rreth 25,000 vdekje në rrugë dhe rreth 140,000 aksidente të rënda në 15 vitet e ardhshme.

Kështu, për korrik 2022, çdo automjet që tregtohet brenda fushës së Bashkimit Europian duhet të ketë këto 9 sisteme të përparuara të sigurisë që tashmë kanë, si standard ose opsional, disa nga makinat që shiten brenda kufijve Evropian.

Sisteme të detyrueshme sigurie deri në vitin 2022

– Ndihmësi inteligjent i shpejtësisë (ISA): Përmes kësaj pajisje, kontrolli i lundrimit do të lidhet me sistemin e njohjes së sinjalit, kështu që shoferi do të paralajmërohet, përmes një paralajmërimi audible ose ndriçues, që të tejkalohen kufijtë e shpejtësisë në rrugë.

– Regjistrimi i të dhënave të incidentit: Ngjashëm me kutitë e zeza në aeroplanë, kjo pajisje do të mbledhë informacion mbi sjelljen e makinës dhe shoferit për të ndihmuar në rindërtimin e një aksidenti.

– Paralajmërim për përgjumje: Siç sugjeron emri i saj, kjo pajisje është përgjegjëse për njoftimin e shoferit nëse zbulon lodhje ose gjumë duke analizuar parametra të ndryshëm të drejtimit. Në të njëjtën kohë, çdo dy orë do t’i sugjerojë shoferit të bëjë një ndalesë për të pushuar.

– Ndihmësi i mbajtjes së korsisë: Detekton vijat e korsisë dhe paralajmëron dhe madje korrigjon trajektoren e timonit nëse largohemi nga korsia pa ndezur sinjalin e kthimit, duke supozuar se e bëjmë atë nga konfuzioni ose përgjumja.

– Sinjali i frenimit emergjent: Nëse automjeti frenon papritur, sistemi do të aktivizojë një pulsim në dritat e frenave dhe do të aktivizojë “paralajmërimet”.

– Ndalimi i trafikut të pasëm: Kryhet një ndihmë madhështore për manovrat e kthimit, pasi njofton për praninë e një pengese, kafshe ose personi edhe pse shoferi nuk e vëren atë.

– Sistemi i përparuar i frenimit emergjent: Nëpërmjet kamerave, radarëve dhe sensorëve të ndryshëm, automjetet dhe objektet zbulohen në rrugën frontale.

– “Alcolock”: Ky sistem e detyron shoferin të “fryjë” para se të niset, sikur të ishte një kontroll i aparatit të alkooli. Nëse pajisja zbulon që shoferi tejkalon kufijtë e alkoolit, kjo do të parandalojë nisjen e automjetit./abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!