Kur shkojmë në supermarkete për të blerë atë që na nevojitet, vërejmë se asnjëri prej tyre nuk ka dritare. Edhe pse shumica nuk i kushtojnë vëmendje, ka disa arsye për këtë. Së pari, ndodh që klienti të mbetet plotësisht i fokusuar në blerje. Për shembull, ndryshimet e papritura të motit nuk do t’ju tërheqin vëmendjen, madje as nuk do ta vini re se është errësirë, por do të jeni plotësisht të fokusuar te produktet.
E dyta është gjithashtu e natyrës psikologjike. Domethënë, në kushte të tilla, është më e lehtë të humbisni gjurmët e kohës që keni kaluar në ndërtesë – keni ndjenjën se koha ka ndalur dhe mund të bëni pazar të qetë. Gjithashtu, paketimet shumëngjyrëshe do të bien më lehtë në sy dhe keni më shumë gjasa të blini ato produkte që nuk i keni planifikuar.
Gjithashtu, parandalimi i depërtimit të dritës së ditës dhe rrezet e diellit ndihmon për të mbajtur ushqimin të freskët më gjatë dhe për të ruajtur etiketat nga zbehja. Dhe arsyeja e katërt është kursimi i energjisë. Më pak shpenzohet për ajër të kondicionuar dhe është më e lehtë të ruash të njëjtën temperaturë në të gjitha pjesët e tregut. /abcnews.al