2022 shënon 50-vjetorin e Renault 5

schedule12:10 - 4 Prill, 2022

schedule 12:10 - 4 Prill, 2022

Renault është një kompani pioniere. Kur krijoi Renault 5, marka i dha shoqërisë pikërisht atë që kërkonte. Në vitin 1972, Renault 5 ishte shumë përpara shumicës së makinave të kohës së tij.

Renault 5 ishte përshtatur në mënyrë të përkryer me kërkesat gjithnjë e më të përditësuara të shoqërisë, me borgjezinë në zhvillim, periferitë duke u populluar më shumë, supermarketet në rritje dhe bashkë me emancipimin e grave. Renault bëri një lëvizje shumë të guximshme duke prezantuar një kapelë me 3 dyer të prodhuar në masë.

I projektuar si një model i gjithanshëm, i aftë si për qytet ashtu edhe për rrugë të hapur, Renault 5 bëri jehonë me të gjithë llojet e blerësve, falë dizajnit të rrumbullakosur dhe linjave të hijshme. Pjesa e pasme praktike, maska ​​plastike dhe mbrojtëset anësore e ndihmuan atë të gjente blerës të rinj, veçanërisht gratë dhe të rinjtë, të cilët kënaqeshin me karakterin e saj të gjallë. Stili i tij, por edhe trajtimi i tij e bënë atë menjëherë të dashur.

Renault 5 prodhohej kryesisht në Francë, Spanjë dhe Belgjikë dhe më vonë filloi montimin në pjesë të ndryshme, nga Irani dhe Meksika, në Tunizi, Portugali dhe Afrikën e Jugut. Më shumë se 5.5 milion njësi u shitën midis 1972 dhe 1985, në 5 kontinente. Ishte një model shumë i suksesshëm, i cili në vitin 1980 ishte i dyti në shitje në mbarë botën. Në Francë ajo kishte titullin modelja më e shitur e 10 viteve, nga 1974 deri në 1983.

Renault 5L dhe TL

Renault 5 i parë u shit në vitin 1972. U lansuan dy versione: ‘L’ i pajisur me një motor 782 cc dhe më pas me një motor 845 cc dhe ‘TL’ i pajisur me një motor 956 cc. gjë që e bëri atë më fleksibël në përdorimin e përditshëm dhe në përgjithësi një makinë më të mirë.

Renault 5 Super Production

Ky version unik i Renault 5 nuk e tradhtoi emrin e tij. I ndërtuar për garat e vitit 1987, ai kishte një motor turbo me 4 cilindra me 370 kuaj fuqi.

Në vitet 1980, garat e makinave në pistën franceze ishin shumë të njohura, veçanërisht falë ‘Renault Alpine Cup’ dhe ‘Kampionatit Francez të Formulës Renault’ që dëshmoi lindjen e shumë kampionëve.

Në vitin 1984, Renault Sport ndërtoi Renault 5 Turbo për dy shoferë të talentuar: Jean Ragnotti dhe Jean-Louis Bousquet. Me dy fitore në 1986, Renault përfundoi i dyti në kampionatin e prodhuesve, në finalen e sezonit.

Ishte një rezultat i jashtëzakonshëm që inkurajoi Renault Sport t’i besonte një makinë të tretë shoferit të ri të tragetit F1, Aric Comas, vitin e ardhshëm. Kështu, treshja e Renault fitoi gjithsej 6 fitore.

Renault 5 Alpine

Në vitin 1976, Renault prezantoi një makinë vërtet sportive, Renault 5 Alpine. Duke kombinuar elegancën dhe karakterin sportiv, ai u projektua dhe u ndërtua në fabrikën Alpine në Dieppe, Francë.

Brendësia është frymëzuar nga modeli TS, për sa i përket sediljeve dhe pultit. Pjesa e jashtme, megjithatë, kishte një spoiler të integruar në parakolp që kishte hapje për fenerët me rreze të gjata, si dhe rrota Renault Gordini 17 ζ dhe ngjitëse “A5” në anët dhe përpara. Ngjyrat e modelit ishin gjithashtu unike dhe të disponueshme sipas kërkesës: blu, gri, e kuqe, e zezë dhe jeshile.

E pajisur me një motor TS plotësisht të ridizajnuar (deri në 1,397 cc dhe kuti ingranazhi me 5 shpejtësi), ai u projektua për përdorim privat me një çmim konkurrues.

Në të njëjtën kohë, një model “Coupé” u lëshua për shoferët praktikantë – pilotët që dëshironin të merrnin pjesë në Renault Elf Cup.

Renault 5 Le Car Van

Në janar 1979, Heuliez lëshoi ​​​​edicionin e kufizuar “Le Car Van” si një haraç për furgonin ikonik amerikan. Bazuar në Renault 5 TS, ai ishte më shumë një model me dy vende, ndërsa xhamat e pasme të tij ishin zëvendësuar nga një panel poliesteri me një vrimë xhami të lyer dhe veshje alumini. Një rrotë rezervë ishte montuar në pjesën e jashtme të makinës, në pjesën e pasme. E veshur me një llak të zi nga jashtë dhe e veshur me tapet të kuq nga brenda, kishte vija ylberi dhe mbishkrime të theksuara përgjatë bazës së trupit dhe kapuçit.

Prodhimi i tij përfundoi në vitin 1983, me gjithsej rreth 450 kopje të shitura.

Renault 5 Turbo

Nga fundi i viteve 1970, fitoret në garat 24-orëshe të Le Mans dhe Formula 1 nuk ishin më të mjaftueshme për Renault, kështu që marka u përpoq të hynte në botën e garave me një sërë motorësh me supermbushje.

I konceptuar nga Jean Terramorsi dhe projektuar nga Yves Legal, Renault 5 Turbo u ndërtua posaçërisht për ngasje në garë. Versioni i parë i modelit u prezantua në Motor Show në Paris në 1978, me një certifikim të dhënë në një total prej 400 njësive.

Ai u prodhua në fabrikën Alpine në Dieppe (në 4,857 njësi gjithsej), dhe shpejt gjeti një klientelë që ishte mjaft e guximshme për të zbutur 160 kuaj fuqi në 6,400 rpm. prodhuar nga motori Cléon-Fonte me 4 cilindra 1,397 cc e cila ndodhej në qendër. Fillimisht i shitur me dyer dhe çati alumini, ai kishte një dizajn të brendshëm krejtësisht unik, dhe nga viti 1983 u bë i disponueshëm si “Turbo 2”. Ndërsa ky model i mëvonshëm kishte të njëjtat veçori teknike, brendësia e tij bazohej në Renault 5 Alpine Turbo, por duke qenë se nuk kishte një trup alumini, kishte një çmim më të ulët se origjinali.

Pas timonit uleshin kampionë të njohur garash si Didier Auriol, François Chatriot, Dominique de Meyer, Joaquim Moutinho, Bruno Saby, Carlos Sainz, Alain Serpaggi, Jean-Luc Thérier dhe shumë të tjerë.

Renault 5 GTL

5 GTL dallohej lehtësisht nga mbrojtëset e tij anësore plastike që shtriheshin deri te parakolpi, rrotat e hijshme dhe dritat e pasme. Në vitin 1978 u pajis me xhamat e pasmë që mund të hapeshin si ato të 5 TS. 5 GTL u bë R5 më i shitur. Karakteristika kryesore e modelit ishte se kishte raporte të gjata ingranazhesh që ndihmuan në uljen e konsumit të karburantit. Dëshira për një model më të gjelbër ka lindur nga kriza e naftës e vitit 1978.

Renault 5 Electric

Renault 5 i parë elektrik u prezantua në pranverën e vitit 1972 si pjesë e një partneriteti me EDF. Thuhet se janë ndërtuar rreth 100 njësi. Ishte dyvendësh dhe kishte një distancë prej 60 km.

Renault 5

Renault Supercinq GT Turbo

Në janar 1985, vetëm katër muaj pas lançimit të Supercinq, u prezantua versioni GT Turbo. Stili i tij ishte modern, kishte një brendshme inovative dhe performancë shumë të fortë. Ai kishte një motor 4 cilindra 1400 cc, por ishte i pajisur me një turbocharger Garrett T2. Kjo ndihmoi në rritjen e fuqisë në 115 kf, gjë që përmirësoi ndjeshëm nxitimin.

Modelja u emërua “Mbretëresha e Qarqeve” të Kupës R5 GT, duke vazhduar një karrierë të shkëlqyer në mitingje dhe kampionate në Francë dhe në mbarë botën. 160,000 njësi GT Turbo u ndërtuan midis 1985 dhe 1987 (faza 1), dhe nga 1987 deri në 1990 (faza 2).

Renault Supercinq Baccara

Baccara ishte një version ultra i sofistikuar i Renault Supercinq: kishte sedilje dhe timon lëkure, brendësi ngjyrë bezhë, levë ingranazhesh prej lëkure të zezë, qilim të trashë në dyshemenë e dhomës së pasagjerëve dhe në të gjithë bagazhin, si dhe raftin e famshëm të bagazhit të veshjes së brendshme. Dritaret e përparme elektrike dhe bllokimi qendror plotësuan paketën e plotë të pajisjeve të versionit të prodhimit. Ai ishte i disponueshëm në tre ngjyra të trupit: kafe, jeshile dhe e zezë./abcnews.al