Vettingu

SOKOL-SADUSHI-INTERVISTA-1280x720.jpg
ent ela21:45 | 04/02/2019

Nevoja për të përmbushur boshllëkun e krijuar në sistemin e drejtësisë për shkak të procesit të vettingut e çoi në 75 kuotën e pranimit për këtë vit akademik në Shkollën e Magjistraturës. Me gjithë numrin e pazakontë, drejtori i saj, Sokol Sadushi, tha për “ABC News” se janë marrë të gjitha masat e nevojshme për përgatitej e kandidatëe për gjyqtarë, prokurorë e ndihmës ligjorë.

Shkolla e Magjistraturës, institucioni ku formësohen prokurorët dhe gjyqtarët, pret këtë vit 75 studentë, fakt që sipas drejtorit të saj Sokol Sadushi e vë institucionin në një moment historik.

“Nga dy këshillat e krijuara janë përcaktuar numri i vendve vakantë që do pranojmë në provimin e prillit, 50 magjistratë, 25 gjyqtarë, 25 prokurorë dhe 25 ndihmës ligjorë dhe këshilltarë”.

Ne këtë mënyrë shkolla shkon në trefishimin e kapacitetit të saj, me qëllim kryesor zëvendësimin e boshllëkut të krijuar nga largimi i prokurorëve dhe gjqtarëve prej procesit të vettingut. Por a i ka Magjistratura kapacitetet infrastrukturore dhe akademike, për të pritur këtë numër të pazakontë studentësh?

“Ne ishim gati që vjet, nëse Kuvendi do kishte miratuar ligjin që shkolla në tetor të 2018-ës të merrte 50 kandidatë. Kemi një vit që përgatitemi për ndryshimin e kurrikulave, shtimin e stafit pedagogjik, për të përballuar këtë fluks. Jemi në përgatitje të një godine të re të shkollë së magjistraturës por kjo është zgjidhje afatgjatë, e cila këkron 3-4 vite ndërkohë që zgjishja urgjente është krijimi i hapësirave të nevojshme që shkolla të ushtrojë veprimtarinë e saj”.

Prej datës 1 shkurt Magjistratura u ka dhënë 1 muaj kohë të gjithë aspirantëve për gjyqtarë, prokurorë apo ndihmës ligjorë.

“Shpresoj të jetë një listë cilësore se vetë standardi i shkollës është i tillë dhe të arrijë numrin maksimal të planifikuar në 75. Shkolla e ka të pamundur të mbushë sistemin në mënyrë të menjëhersme, se do shkojë në kurriz të cilësisë”.

Procesi i vettingut ka prekur edhe vetë Shkollën e Magjistraturës, për shkak se disa nga të shkarkuarit kanë qenë pjesë e pedagogëve të jashtëm të saj. Por sipas Sadushit, vettingu nuk mund të bllokojë shkollën.

“Në një lëndë që janë 4-5 pedagogë, largimi i njërit nuk krijon problematikë për mbarëvajtjen e procesit mësimor. Shkolla është e përgatitur dhe për ndërhyrje të mëtejshme të vetingut  dhe ka marrë masat që shkolla mos të bllokohet, se shkolla i ka kapacitetet me pedagogë të jashtëm për të përballuar edhe rastet që vijnë nga procesi i vetingut”. /abcnews.al

vetting.jpg
G. P.17:10 | 01/01/2019

Viti 2018 do të regjistrohet në historikun e drejtësisë në Shqipëri si viti kur nisi zbatimi i procesit të Vettingut. Por vënia në jetë e mekanizmit që do të pastrojë sistemin nga gjyqtarët e prokurorët e korruptuar, futi në ngërç dy gjykatat më të rëndësishme në vend e bashkë me to dhënien e drejtësisë. Gazetari Armand Bajrami sjell një tablo të 8 muajve të parë të këtij procesi./abcnews.al

calavera.jpg
G. P.15:17 | 29/12/2018

Drejtoresha e misionit vëzhgues ndërkombëtar të procesit të Vettingut në Shqipëri, Genovefa Ruiz Calavera, në një koment dedikuar procesit tashmë një-vjeçar të Vettingut ka nënvizuar rezultatet e ardhura nga ky proces.

Koha për ndryshim në gjyqësorin shqiptar: një vështrim pas një viti të procesit të Vettingut. Nën këtë titull, drejtoresha për Ballkanin Perëndimor në Komisionin Europian, njëkohësisht shefe e Operacionit Ndërkombëtar të Monitorimit Genovefa Ruiz Cavalera, bën një koment ku duartoket punën e kryer në rivlerësimin kalimtar të gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë.

Një proces i cili ka një vit që ka nisur, duke shënuar mbi 100 vendime në shkallën e parë, atë të Komisionit të Pavarur të Kualifikimit, nga të cilët pothuajse gjysma kanë rezultuar me shkarkimin ose dorëheqjen vullnetare të atyre që janë vlerësuar. Calavera thekson se Komisioni Europian ndihet i inkurajuar kur mëson nga magjistratët e BE-së dhe SHBA-ve, pjesë e Operacionit Ndërkombëtar të Monitorimit, se hetimet po kryhen në mënyrë të plotë dhe profesionale. Kjo, e shoqëruar me hedhjen e bazave të institucioneve të reja të drejtësisë, Këshilli i Lartë i Prokurorisë dhe ai i Gjyqësorit.

Vonesat në afate, që kanë shkaktuar boshllëqe në sistemin e drejtësisë, si ai 10-mujor i Gjykatës Kushtetuese, për shefen e Operacionit Ndërkombëtar të Monitorimit, janë të pashmangshme për të ndërtuar një gjyqësor të cilit qytetarët shqiptarë mund t’u besojnë. Është gjithashtu e rëndësishme, vijon ajo, që të gjitha autoritetet përgjegjëse për emërimin e antarëve të Gjykatës Kushtetuese t’i ushtrojnë detyrat në kohën e duhur dhe në mënyrë profesionale./abcnews.al

MBULIM-KUVENDI-VAKANCA-DEDJA-ABC-M5-T2.mpg_snapshot_00.29-1280x720.jpg
G. P.18:38 | 24/12/2018

Një javë pas shkarkimit nga detyra të kreut të Gjykatës Kushtetuese, Bashkim Dedja, Kuvendi i Shqipërisë vihet në lëvizje për të plotësuar vendin e lënë bosh prej tij. Dedja u përjashtua nga gjyqësori, pasi rezultoi ngelës në shkallën e dytë të procesit të Vettingu, Kolegjit të Posaçëm të Apelimit. Në njoftimin e publikuar në faqen zyrtare Kuvendi listonte të gjitha kushtet që duhet të plotësojnë pretendentët për vendin e lirë të krijuar në Kushtetuese.

Mes të tjera kritereve të aplikantëve është mosmbajtja e pozicioneve drejtuese në parti politikë në 10 vitet e fundit dhe të kenë përvojë pune jo më pak se 15 vjet në jurisprudencë. Pas largimit të Bashkim Dedjes, Gjykata Kushtetuese ka mbetur me vetëm një anëtar, Vitore Tusha, e cila ushtron detyrën në tejkalim të mandatit të rregullt./abcnews.al

klp-dhe-klgj.jpg
G. P.19:24 | 23/12/2018

Plotësimi me anëtarë dhe nisja e funksionimit te Këshillit të Lartë të Prokurorisë dhe të Këshillit të Lartë Gjyqësor ka kaluar në një tjetër fazë Reformën në Drejtësi. Por çfarë pritet të ndodhë në vijim?

Java që lamë pas do të memorizohet në historinë e sistemit të drejtësisë në vend për nisjen e funksionimit të dy prej institucioneve të rëndësishme në kuadër të Reformës në Drejtësi, Këshillit të Lartë të Prokurorisë dhe Këshillit të Lartë Gjyqësor. Në mbledhjet e para, drejtuesit respektivë të dy organizmave qeverisës së prokurorëve dhe gjyqtarëve përmendën qëllimin e përbashkët për rikthimin e besimit të publikut tek drejtësia.

Por cilat janë lëvizjet e para që do të ndërmarrin këto dy institucione?

Një nga ndërmarrjet më primare të Këshillit të Lartë të Prokurorisë është hapja e garës për Prokurorin e Përgjithshëm me mandat. Prokurori i ri do të zërë vendin e Arta Markut, prokurores së Përgjithshme të Përkohshme. Në korridoret e prokurorive kanë nisur të përfliten emrat e parë të kandidatëve, por nuk përjashtohet edhe një kandidim i kryeprokurores së Përkohshme, Marku. Në vijim KLP-ja do të zgjedhë edhe prokurorët e Prokurorisë së Posaçme Anti-Korrupsion, të njohur si SPAK.

Nga ana tjetër, Këshilli i Lartë Gjyqësor do të jetë në funksion me gjithë kapacitetin për të garantuar mbarëvajtjen e gjykatave në vend. Pasi të zgjedhë katër komisionet e përhershme mes anëtarëve të Këshillit, KLGJ pritet të hedhë hapa për ngritjen e Gjykatës së Posaçme kundër korrupsionit dhe krimit të organizuar. Njëkohësisht KLGJ-ja do të miratojë aktet nënligjore për gjyqtarët dhe do të marrë vendime për emërimet dhe promovimin e gjyqtarëve tyre apo vendosjes së masave disiplinore.

Pas nisjes së procesit të Vettingut, vënia në funksion e KLP-së dhe KLGJ-së dhe veprimet që do të ndërmerren duket se do të jetë prova e radhës e sistemit të drejtësisë në sytë e publikut./abcnews.al

vettingu-ne-politike.jpg
G. P.16:58 | 23/12/2018

Ishte ky momenti kur kauza kryesore e opozitës, ajo që prej tre muajsh kushtëzon çdo pjesmarrje të saj në parlament, mori fund. Tre muaj më parë selia blu artikuloi nga qyteti i Elbasanit, gjenezën e bashkëpunimit të qeverisë me krimin sipas Bashës, kauzën mbi të cilën do të kushtëzonte jetën parlamentare të muajve të ardhshëm: Vettingun në politikë.

“Dekriminalizimi i plotë përmes Vettingut të politikanëve të lidhur me krimin”, deklaroi në Shtator kreu i opozitës, Lulzim Basha.

Marrëdhënia me parlamentin identifikoi votimin e këtyre amendamenteve kushtetuese si kusht për pjesëmarrje në punimet e Kuvendit, aq sa edhe e vetmja dritare komunikimi e mbetur hapur mes mazhorancës dhe opozitës, Komisioni i Reformës Zgjedhore, u duk se u mbyll edhe pse asnjëherë zyrtarisht.

“Nuk kemi bojkotuar asnjë sesion të Komisionit, nuk do të bojkotojmë asnjë sesion të komisionit”, u shpreh tre javë më vonë Basha.

Pas mbledhjes së përbashkët të Këshillit të Legjislacionit dhe Komisionit të Ligjeve, pasqyrë e qartë e mungesës së diskutimit konstruktiv mes opozitës dhe mazhorancës, kjo e fundit miratoi vetëm me votat e saj kalendarin e punimeve të Kuvendit mbi këto propozime të opozitës. Demokratët, të cilët kërkuan votimin pa nevojë për diskutim të amendamenteve kushtetuese, insistuan në mungesën e nevojës për tejzgjatje të këtij kalendari, në punimet e të cilit u bënë pjesë vetëm për të përsëritur qëndrimin e tyre.

Ishte mbërritja e opinionit të Komisionit të Venecias edhe pse ende jo përfundimtar, ajo që përmbushi pritshmëritë e opozitës dhe konfirmoi qëndrimin e mazhorancës, e cila i kërkoi parlamentit të rrëzojë amendamentet kushtetuese që do të shtrinin Vettingun në politikë.

Por kjo tërheqje e opozitës nga pretendimi i votimit të ndryshimeve pa dialog dhe dora e shtrirë ndaj mazhorancës për diskutim me qëllim përmirësimin e këtyre amendamenteve, nuk mori si përgjigje vullnetin politik të socialistëve, por refuzimin kategorik të saj.

Nuk vonoi dhe kjo kauzë e opozitës, e cila në retorikë nuk priti kurrë që mazhoranca ta pranonte propozimin e saj, lindi dhe vdiq pa diskutime të qenësishme të formës, përmbajtjes dhe efektit që do të kishte në jetën politike të vendit. Në 90 ditët e kauzës, kalë beteje e opozitës në këtë sesion parlamentar, Vettingu në politikë më tepër u kthye në arenën e debatit, ku palët politike artikuluan propoagandën e tyre, sesa u mor seriozisht në konsideratë si ndryshim i mundshëm i ligjit themeltar të vendit: Kushtetutës.

Nuk dihet nëse ky rrëzim i propozimit të demokratëve do t’i rikthejë ata në sallat e komisioneve dhe seancës plenare apo do të thellojë edhe më tej bojkotin e tyre por për demorkatët tashmë një gjë është e qartë:

“Të gjithë ata që kanë ngritur kartonët kundër Vettingut të politikanëve kanë dalë hapur si bashkëpunëtorë të krimit, bashkëpunëtorë të oligarkisë, bashkëpunëtorë të vjedhjes. Ligji ka rënë, gjykatat kanë rënë, prokuroria nuk ekziston, por qytetarët e bashkuar mund të shpëtojnë shtëpitë e tyre, siç po bëjnë këtu, mund të shpëtojnë ligjin dhe Kushtetutën dhe sëbashku mund të shpëtojmë Shqipërinë”, theksoi Basha gjatë një takimi me banorët e “Unazës së Re”./abcnews.al

GJYKATA-E-LARTE-30-MIJE.dosje_-1280x720.jpg
ent ela16:10 | 23/12/2018

Procesi i Vettingut la me 4 gjyqtarë Gjykatën e Lartë, duke e nxjerrë thuajse jashtë funksionit. Pamundësia e formimit të Kolegjeve 5 anëtarëshe Penale dhe Civile kanë bërë që shifra e çështjeve që presin radhën për gjykim të shkojë në mbi 30 mijë. 

Problemi i dosjeve të mbartura e për rrjedhojë i vonesës në gjykim është krijuar ndër vite për shkak të mosplotësimit të trupës së kësaj gjykate me anëtarë. Viti 2018 e gjeti gjykatën me 9 anëtarë, por procesi i vettingut shkarkoi nga detyra 5 prej tyre, duke e pamundësuar formimin e Kolegjeve me pesë anëtarë çështjet Penale dhe Civile. Referuar të dhënave nga Gjykata e Lartë numri i dosjeve gjyqësore penale, civile dhe administrative që presin gjykimin ka kaluar shifrën 30 mijë.

Aktualisht gjykata shqyrton në themel vetëm çështjet administratie, rekurset e tyre shqyrtohen nga kolegje 3 anëtarësh. Sipas të dhënave në periudhën qershor-dhjetor 2018 janë gjykuar në total 308 çështje administrative, nga të cilat 273 prej tyre në Dhomë Këshillimi dhe 35 prej tyre në seancë gjyqësor. Ndërsa çështjet penale dhe civile nuk mund zbresin në sallat e gjyqeve. Gjyqtarët e mbetur shqyrtojnë në Dhomat e Këshillimit vetëm çështje urgjente, si masat e sigurimit, apo ekstradime.  Të dhënat nga Gjykata e Lartë tregojnë se në dhomë këshillimi në harkun qershor-dhjetor të këtij viti janë shqyrtuar 152 çështje civile dhe 161 çështje penale.

Por ndërsa gjykata është në ngërç, në kryesekretarinë e saj depozitohen çdo ditë mesatarisht 50 rekurse, duke shtuar numrin e dosjeve dhe zënien e çdo hapësire në godinën e Gjykatës së Lartë. Në këtë situatë duket se shpresë sjell vetëm lajmi i nisjes së funksionimit të Këshillit të Lartë Gjyësor.  /abcnews.al

votimi.jpg
G. P.18:13 | 21/12/2018

Parlamenti rrëzoi sot me votat e mazhorancës amendamentet kushtetuese të propozuara nga PD për Vettingun në politikë. Në 7 orë debat gjatë seancës se fundit për këtë sesion parlamentar, deputetë të opozitës dhe mazhorancës hodhën edhe akuza ndaj njëri-tjetrit.

Është dita e të vërtetës.

Taulant Balla: “Duroni, sot është dita e të vërtetës”.

Lulzim Basha: “Sot ndahet shapi nga sheqeri dhe nuk ka kovë me m*t siç tha parafolësi që ta ndryshojë këtë”.

Kanë dy koncepte të ndryshme për të vërtetën mazhoranca dhe opozita në parlament që çuan në rrëzimin e amendamenteve të propozuara nga Partia Demokratike për atë që njihet si Vettingu në politikë. 74 pro dhe 54 kundër është rezultati që prodhoi rreth 7 orë debat në seancën e fundit plenare për këtë sesion.

Klotilda Bushka: “Komisioni i Venecias nuk është organ që ka në juridiksion të kryejë hetime dhe të nxjerrë konkluzione për të dhënë vendime. Aq më tepër brenda territorit të Republikës së Shqipërisë. Është një organ i specializuar konsultimi, ekspertize”.

Enkelejd Alibeaj: “Edhe kjo e sotmja është një seancë Vettingu. Të kërkosh Vetting sot është njëlloj si të kërkosh Vetting në kohërat e kolerës”.

Deklaratat sqaruese pasuan gojë më gojë nga deputetët, por gjuha e përdorur tregoi se vazhdonin ta lexonin ndryshe raportin e Komisionit të Venecias.

Oerd Bylykbashi: “Komisioni i Venecias tregon gatishmërinë e saj që të vijë të na asistojë për të mbyllur ligjin. Pyetja është kush është halli juaj që ju refuzoni Komisionin e Venecias që të na asistojë në këtë çështje”.

Vasilika Hysi: “Ajo që tha kolegu që kjo nismë nuk u mor me seriozitet nuk qëndron. Presioni dhe intimidimi që i bëhej qoftë edhe nga një anëtar i vetëm që vinte në komision dëshmuan qartë që kjo nismë nuk përmbush kriteret”.

Ka edhe një anë tjetër të medaljes u kujton deputeti Dashamir Shehi. Ata që pretendojnë t’i shpëtojnë drejtësisë, do të mbeten peng i ndërgjegjes së tyre.

Dashamir Shehi: “Asnjë nuk është aq i pasur sa të blejë të kaluarën e vet. Ai që vjen nga llumi në llum do shkojë. Nuk e bën të nderuar kjo sallë. Nuk ka për të bërë kurrë të rëndësishëm, nuk do ta bëjë kurrë të ndershëm”.

Përpjekjet e fundit për të bindur njëri tjetrin ranë mbi shpatullat e kryetari të Partisë Demokratike, Lulzim Basha, dhe në mungesë të kryeministrit përfaqësuesin e bëri kryetari i grupit parlamentar socialist Taulant Balla.

Lulzim Basha: “Sot nga kjo sallë një vetting do të bëhët. Sot do të merret vesh cilët politikanë duan të jenë mbi ligjin. Dhe kanë frikë nga ky test.”

Taulant Balla: “Lulzim ngrije kokën dhe pranojë që kjo ishte përpjekja jote e fundit për të bllokuar reformën në drejtësi”.

Në ditën e të vërtetave që artikuluan të dy kundërshtarët politikë Taulant Balla kishte sjelle më vetë një dosje të cilën tha se ia ka dhënë një banor i Unazës së Re.

Taulant Balla: “Kjo është dosja e makinës me targë AA 111 EN. Kjo është makina që t’i shkon përditë në protestën tek Astiri. Thotë që makina është në pronësi të kompanisë “Victoria Invest” një prej kompanive që ka fituar tenderin një prej tre loteve të tenderit të Unazës. Ja ku e ke Lulzim. Makinë me vlerën 53 mijë Euro. Ti i shkon pasdite për pasdite banorëvë të Astirit gjoja për t’i mbrojtur këta nga kompania që qenka e Edi Ramës.”

Lulzim Basha: “Këtë në kuadër të shpifjeve për të cilat je dënuar, unë nuk kam ndërmend që gjyqtarëve dhe prokurorëve t’u çoj një shpifje totale. Automjeti im prej 6 vitesh është në listë nga një kompani shumë e mirë dhe në dijeninë time nuk është e asnjë oligarku, as e ndonjë banditi, është e një durrsaku të ndershëm, o mashtrues i certifikuar”.

E kështu përfundoi dita e të vërtetës. Opozita pa propozimin e saj për Vetting në politikë e mazhoranca shpresëplotë se janë gati institucionet që do të seleksionojnë edhe politikanët e ndershëm nga ata të lidhur me krimin e korrupsionin./abcnews.al

VENECIA-OPINIONI-FINAL-VETINGU-POLITIKE-1280x720.jpg
ent ela13:00 | 14/12/2018

Komisioni i Venecias ka miratuar opinionin final për amendamentet e opozitës lidhur me vettingun në politikë. Ky opinion, pësoi pak ndryshime nga ai i ndërmjetëm, kryesisht në specifikimin e standardeve ndërkombëtare sa i përket të drejtës për të votuar dhe për t’u zgjedhur.

Në dy paragrafët shtesë të këtij opinioni, Venecia thekson se e drejta për t’u zgjedhur, e garantuar nga Artikulli 3 i Protokollit 1 të Konventës europiane për të drejtat e njeriut, nuk është absolute, pasi shtete të ndryshme mund të bëjnë “kufizime të nënkuptuara” të kësaj të drejte, për sa kohë qëllimi i shtetit është në përputhje me principin e shtetit ligjor dhe synimet e përgjithshme të kësaj Konvente.

Venecia sqaron përmes citimeve të vendimeve të gjykatës së Strasburgut se këto “kufizime të nënkuptuara” të së drejtës për t’u zgjedhur kufizohen vetëm nga dy kritere: nëse kufizimi është arbitrar apo në mungesë porpocinaliteti me arsyen përse është vendosur apo me kohën në të cilën shtrihet ky kufizim; si dhe nëse kufizimi i të drejtës ndërhyn me lirinë e shprehjes së opinionit.

Gjykata Europiane e të Drejtave të Njeriut gjithashtu nënvizon nevojën e vlerësimit të çcdo legjislacioni electoral të shtetit në fjalë lidhur me evolucionin politik të tij, që do të thotë se tipare të papranueshme në një sistem mund të jenë plotësisht të justifikuara në një tjetër.

Në njoftimin për media të miratimit të këtij opinioni final të Venecias mbeti i pandryshuar shqetësimi i evidentuar lidhur me mundësinë e abuzimit me pushtetin për shkak të mungesës së qartësisë në amendamentet e propozuara sa i përket shtrirjes dhe implementimit të procedurës së vettingut.

Opinioni deklaron se nuk është e qartë kush do të drejtojë këtë proces dhe nëse do të jetë një trupë gjyqësore apo e pavarur. Terminologjia e përdorur është gjithashtu një pikë e dobët e këtyre porpozimeve sipas Vencias.

Për këto arsye Venecia përcakton se vlera ligjore e shtuar e këtyre amendamenteve vihet në pikëpyetje.

Duke shprehur gatishmërinë për vijimin e asistencës lidhur me këtë çështje, ky komision thekson se hapat e mëtejshëm për amendamentet e porpozuara nga opozita duhet të hidhen në Parlament, përmes dialogut mes të gjitha forcave politike dhe shoqërisë, në interest ë demokracisë në Shqipëri./abcnews.al

legtjislacioni.jpg
G. P.16:08 | 07/12/2018

 “Raporti i miratuar gjatë mbledhjes së përbashkët të komisionit të ligjeve dhe këshillit të legjislacionit që i përcillet seancës plenare, do i kërkojë kësaj të fundit rrëzimin e propozimit të opozitës për Vettingun në politikë”.

“Debatet nuk sollën asnjë ndryshim në qëndriumin mes palëve, nëse i tillë nuk quhet propozimi i demokratëve për miratim në parim dhe ndryshim në tekst në shqyrtimin nen per nen”.

Oerd Bylykbashi: “Ajo që thotë Komisioni i Venecias, Vettingu ka qëllim legjitim. Shqipëria ka një problem të madh. Marrëdhënia e krimit me politikën është në nivele më të larta. Pra vetë Komisioni i Venecias konstaton situatën specifike në Shqipëri me lidhjen mes krimit dhe politikës. Çdo gjë tjetër është teknikalitet dhe i zgjidhshëm. Është qëndrimi i mazhorancës, nuk e ka dashur Vettingun e politikanëve me krimin që në momentin e parë që e kemi propozuar dhe sot ende pa dalë raporti përfundimtar i Komisionit të Venecias këndoi qëndrimin zyrtar për të vazhduar të mbajë këtë raport. Propozimi ynë është shumë i thjeshtë ju bëjmë ofertë që të miratojmë tekstin nëse është i nevojshëm nen për nen që t’i hapim rrugën që një ligj garantis t për të drejtat të mos garantoj ëvazhdimësinë e krimineëve dhe politikanëve të lidhur me taKështu bëjmë çfarë thotë Venecia: të vazhdojmë dialogun konstruktiv dhe ftesa është për ju”.

Por, si ndodh shpesh herë, atë çka Venecia tha për propozimin e opozitës, palët e lexojnë ndryshe.

Ulsi Manja: “A thua se jemi mbledhur në pazar këtu dhe po të duam ne dy palët këtu fusim në Kushtetutë njëherë fjalën kontakt, njëherë fjalën kontakt të papërshtatshëm, por procesi i rregullt ligjor nuk ka rëndësi për opozitën. Rëndësi ka objektivi, qëllimi legjitim. Projektamendamendet kushtetuese të propozuara nga opozita shënojnë kufizimin e një të drejte të garantuar në Kushtetutë siç është e drejta për t’u zgjedhur dhe për t’u ofruar në shërbimin publik. Shqipëria ka kuadrin e plotë kushtetues dhe ligjor për t’ia adresuar këto probleme dhe shqetësime që ka opozita. Nisma në vetvete synon asgjesimin e nenit 1 të pikës 3 të Kushtetutës”.

Bazuar në rregullorën e Kuvendit, seanca plenare për votimin e amendamenteve kushtetuese thirret jo më parë se dy javë dhe jo më vonë se tre javë nga paraqitja e raportit, gjë që lë të mendohet se ky raport i votuar në Këshill pritet të përfshihet në rendin e ditës së seancës plenare të 20 Dhjetorit./abcnews.al


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono