reagimi

shkendija.jpg
Veronik Istrefaj16:21 | 09/12/2019

Shkëndija nuk arriti të marrë më shumë se një pikë në transfertën kundër Vardar, sfidë që u mbyll me rezultatin 2-2. Sot, klubi nga Tetova ka reaguar për këtë ndeshje, duke thënë se do t’i drejtohen zyrave të Federatës së Futbollit të Maqedonisë, për të kërkuar llogari për arbitrimin. Gjithashtu, kuqezinjtë nga Tetova thanë se nuk do të ankohen për racizmin e përdorur kundrejt lojtarëve të tyre, pasi nuk është FFM ajo që ndëshkon raste të tilla.

Reagimi i KF Shkëndija:

KF Shkëndija përmes kësaj shkrese njofton opinionin, për reagimin zyrtar që është në përpilim dhe do të paraqitet para organeve të FFM-së për parregullsitë gjatë referimit të ndeshjes Vardar-Shkëndija.

Ky reagim nuk ka të bëjë me racizmin dhe nacionalizmin që vazhdimisht shprehet gjatë ndeshjeve me FK Vardar në fushën e tyre, gjëra që aspak nuk ndëshkohen nga organizatori kompeticionit FFM, dhe përgjegjësve të tyre të caktuar gjatë ndeshjes të së dielës (delegatë, arbitra etj.). Në fakt ne si klub përshëndesim prezencë sa më masive të shikuesve gjatë çdo ndeshje, përderisa në këto nuk tolerohet nacionalizmi, racizmi dhe në rast më të keq edhe dhuna, nga organizatori i kompeticionit – FFM.

Përkundrazi, ky reagim ka të bëjë me vetë lojën e ditës dielë në Shkup dhe ndikimin në të cilën patën ndarësit e drejtësisë (referet) në dëm të Shkëndijës pa diskutim, nga parregullsitë e shumta të referimit. Ankesa jonë për referimin tendencioz në këtë ndeshje, si dhe kërkesa për masa ndëshkuese ndaj ndarësve të drejtësisë, do përmbajë videomaterialet në vijim që dëshmojnë në shumë raste padrejtësitë gjatë referimit të vetë ndeshjes:

Seria e vendimeve në dëm të ekipit tonë filloi në minutën e 13-të kur harkimi i Alimit devijohet me dorë nga mbrojtësi i Vardarit, Mladenovski dhe në një situatë të qartë (arbitri pas portës kishte pamjen më të mirë) arbitri Stavrev tregon pozicion jashtë lojë. Në minutën e 28-të të ndeshjes Stavrev cilëson me penalti (nga e cila vendasit avansuan) intervenimin e futbollistit tonë Murati ndaj Cetanovskit të Vardarit, ndërsa është e qartë se mungonte edhe kontakti minimal.

Në minutën e 35-të në momentin që KF Shkëndija arriti të barazojë rezultatin, portieri vendas Gaçeski para syve të arbitrit Stavrev godet pa top futbollistin tonë Junior dhe gjithë kjo nuk sanksionohet as me karton të verdhë edhe pse rregullat e futbollit thonë se për startet e këtilla ndëshkimi është karton i kuq. Rasti i radhës vjen në minutën e 36-të kur B. Ibraimi ndalet me faull në zonë nga Serafimovi i Vardarit dhe ky start i qartë për arbitrat ishte i pastër dhe në vend të penaltisë vendosin të ndëshkojnë me të verdhë futbollistin tonë. Në minutën e 50-të KF Shkëndija shënon gol përmes A. Ibraimit dhe i njëjti anulohet për pozicion jashtë loje të cilën prova e video materialit e tregon si të gabuar.

Zakonisht mjafton një vendim i gabueshëm i arbitrave që të përcakton fatin e ndeshjes, mirëpo në ndeshjen e së dielës 5-shja e arbitrave më me përvojë, në krye me Stavrevin (të gjithë nga Shkupi???), duhesh te që të gabojnë pikërisht 5 herë që të nxjerrin epilogun përfundimtar të kësaj sfide në disfavor dhe dëm të KF Shkëndija.

Kjo nuk është hera e parë që gjatë këtij sezoni bëhen padrejtësi në referim ndaj kampionëve në fuqi KF Shkëndija, ndërsa neve si klub asnjëherë nuk e kemi pasur si pjesë të politikës së klubit që të merremi me ankesa dhe reagime të këtij lloji, me qëllim që të fokusohemi në kapacitetet sportive dhe rezultate që veçse një kohë i radhisim si në planin e klubit, po ashtu edhe të përfaqësimit të futbollit nacional në kompeticionet e UEFA-së për klube, apo atë të reprezentacionit tonë. Gjykojmë që nuk është fshehtësi që jemi klubi me më tepër investime në futbollin vendor.

Shpresojmë që kjo ankesë do të jetë motiv edhe për vetë arbitrat e përmendur për të tejkaluar veprimet e tyre në ndeshjen në fjalë dhe në vazhdim të kampionatit të dëshmojnë epitetin e tyre në bazë të vlerësimeve, për të kontribuar bashkërisht në avancimin e futbollit në drejtimin e dëshiruar evropian dhe për të mos lejuar që niveli të kthehet në nivelet e dikurshme të ulëta “alla Gaçevski”.

Gjithsesi nuk duam të keqkuptohemi në asnjë rast se jemi imun ndaj padrejtësive pikërisht në referim, ku shumë lehtë përcaktohet fati i fituesit të ndeshjes, si dhe kampionatit. Nëse përfaqësues të caktuar në FFM kanë agjendë për të dëmtuar KF Shkëndija në objektivat sportive në kampionatin vendor, atëherë kërkojmë që nëpërmjet ankesës dhe materialeve të paraqitura të investigohen pikërisht këto dhe fuqimisht kërkojmë që të penalizohen të njëjtit, së paku që mos përsëriten favorizimet dhe si gjithkund në sport të mundësohet me rregull të fiton më i miri”.

Kosova-Zhegrova.jpg
Igli Nikolli13:22 | 09/12/2019

Një debat në lidhje me zgjedhjet në Federatën e Futbollit të Kosovës (FFK) është krijuar këto ditë. Arianit Ahmeti u shkarkua nga detyra e zv sekretarit të FFK-së dhe shpërtheu në akuza kundrejt Agim Ademit, kreut të futbollit dardan, duke e akuzuar këtë të fundit se është shpallur fitues nëpërmjet zgjedhjeve të parregullta.

FFK ka reaguar me anë të një komunikate, aty ku tregon Procesverbalin nga mbledhja e Kuvendit të Jashtëzakonshëm Zgjedhor, në të cilën ku konfirmohet mandati katërvjeçar i presidentit Agim Ademi.

Letra që tregon se UEFA njeh zgjedhjen e Ademit si president i FFK-së

Por jo vetëm kaq. FFK bën publike edhe interpretimin ligjor të Ministrisë së Administratës Publike (organ i vetëm për të interpretuar statusin e OJQ-ve) dhe shkresën zyrtare nga UEFA, me të cilën konfirmohet se z. Ademi është i zgjedhur në mënyrë të ligjshme, duke i respektuar të gjitha procedurat demokratike për mandatin 4-vjeçar në krye të FFK-së. /abcnews.al

edi-ramaa.jpg
nev ila18:28 | 25/11/2019

Kryeministri Rama ka reaguar në rrjetet sociale lidhur me polemikat që ka ngjallur shpalosja nga ai e ligjit special anti-KCK.

Sipas Ramës pret reagime edhe më idiotike, ndaj paketës më agresive ligjore, siç e quan ai, që një qeveri ka formuluar ndonjëherë në këta 30 vjet.

“Pres shumë më tepër reagime idiotike ndaj paketës më agresive ligjore, që një qeveri ka formuluar ndonjëherë në këta 30 vjet, kundër krimit të organizuar dhe aleatëve të tij në sistemin e vjetër e të korruptuar të drejtësisë! S’kemi dëgjuar gjë akoma,po ama s’kanë parë gjë akoma! Operacioni Forca e Ligjit (OFL) as nuk dublon, as nuk pengon, as nuk anashkalon institucionet që po lindin nga Reforma në Drejtësi, po është komplementar me to dhe do t’i bëjë një shërbim të madh shoqërisë, në këtë fazë tranzitore të sistemit të drejtësisë! Kaq për momentin“, shkruan Rama./abcnews.al

meta-dvorani.jpg
nev ila15:13 | 19/11/2019

Reagon pas kallëzimit penal të presidentit Ilir Meta, kreu i Këshillit të Emërimeve në Drejtësi, Ardian Dvorani.

Pas kallëzimit që Ilir Meta dorëzoi sot në tre prokurori kundër Dvoranit, ai thotë se do të tregohet i gatshëm për tu paraqitur prangë organit të akuzës për të dhënë “shpjegimet përkatëse mbi faktet e të vërtetën, si edhe ligjin e zbatueshëm lidhur me to, ashtu siç e bën pa zhurmë e bujë çdo qytetar i zakonshëm i këtij vendi“.

Dvorani thotë se nuk ka asnje sjellje apo veprim të tijin që të jetë në shkelje me ligjin, edhe pse thekson se kjo mbetet në dëshirën e Presidentit. Kreu i KED-së thotë se baza e këtij kallëzimi është mbi një vlerësim dhe interpretim tërësisht të gabuar dhe aspak profesional të Kushtetutës dhe të ligjit.

Deklarata e Plotë e Ardian Dvoranit:

“Gjatë gjithë këtyre ditëve, zoti Ilir Meta ka vijuar të adresojë akuza të panumërta në drejtimin lidhur me veprimtarinë time si anëtar dhe Kryetar i KED, por edhe në drejtim të personit tim, njëkohësisht pa treguar asnjë kujdes elementar në përdorimin e gjuhës dhe epiteteve në komunikim dhe ndaj tjetrit, sikurse e kërkojnë jo vetëm normat elementare të etikës institucionale, por edhe ato të edukatës qytetare.

Madje është bërë e vështirë të dallosh nëse sjelljet dhe deklarimet e tij bëhen nga shtetasi Ilir Meta apo Presidenti i Republikës, që sipas Kushtetutës dhe me dinjitet duhet të përfaqësojë unitetin e popullit.

Megjithatë, jo vetëm për shkak të formimit tim profesional dhe edukatës qytetare, por duke qenë se jam funksionar publik, në detyrën e anëtarit dhe Kryetarit të KED, nisur edhe nga statusi i gjyqtarit, kam detyrimin kushtetues dhe ligjor të jem i vetëpërmbajtur dhe i kujdesshëm në komunikimin publik.

Nga ana tjetër, duke qenë se më përfshin në këtë histori dhe fushatë të tijën për arsye e motive që nuk më përket mua t’ia përmend e vlerësoj, por që gjithsesi ai i lidh me ushtrimin e funksioneve dhe të detyrës time shtetërore, kam edhe detyrimin që në masën, kohën dhe vendin e duhur të bëj transparente qëndrimin tim mbi të vërtetën dhe interpretimin e zbatimit korrekt e të drejtë të Kushtetutës dhe të ligjit.

Këtë qëndrim e kam shprehur qartë në njoftimet publike të datës 14 dhe 15 Nëntor. Ndryshe nga Presidenti unë nuk mendoj se ai ka një status të veçantë dhe të privilegjuar për të thënë fjalën e fundit mbi interpretimin dhe zbatimin e Kushtetutës dhe të ligjit.

Po kështu edhe bindjet dhe dëshirat e tij nuk ka se si të jenë detyruese për institucionet e tjera. Regjimi demokratik ku jetojmë ka ndarje pushtetesh, ka institucione kushtetuese të pavarura nga njëri tjetri, ka funksionarë shtetërorë që kanë jo vetëm të drejtën, por edhe detyrimin kushtetues e ligjor të shprehen, të mbajnë qëndrime dhe të veprojnë vetëm sikurse ua kërkon detyra shtetërore.

Ditën e sotme, për aq sa është e mundur të përcillet nëpërmjet medias, jam njohur me kallëzimin penal që Presidenti i Republikës ka paraqitur pranë organit të prokurorisë.

Në fakt, ka ditë që në mungesë qetësie dhe me tone të larta e kërcënuese e paralajmëronte këtë nismë, e cila, në të vërtetë përbën një detyrim kushtetues dhe ligjor që ai, si kushdo tjetër, duhet ta përmbushë kur mendon se ka marrë dijeni për një vepër penale.

Sikurse jam shprehur publikisht edhe më parë, unë si çdo shtetas, por edhe si çdo funksionar tjetër shtetëror, i nënshtrohem Kushtetutës dhe ligjeve penale të vendit tim.

Prandaj, ndryshe nga sa ndodhi edhe sot, ku rëndom si herë të tjera publiku është mësuar që të shikojë funksionarë të lartë publikë e politikë që e shesin për heroizëm përpara kamerave dhe mikrofonave mediatikë paraqitjen përpara prokurorit e gjykatës, që në fakt është detyrim ligjor dhe jo zgjedhje e tyre, unë do ti bindem urdhërimeve dhe kërkesave të organit të prokurorisë për të dhënë shpjegimet përkatëse mbi faktet e të vërtetën, si edhe ligjin e zbatueshëm lidhur me to, ashtu siç e bën pa zhurmë e bujë çdo qytetar i zakonshëm i këtij vendi.

Paraprakisht, për aq sa për momentin më rezulton nga media, mund të shprehem vetëm se ky kallzim penal, ndër të tjera, bazohet në pretendime për ekzistencën e disa fakteve, sjelljeve dhe veprimeve të cilat janë të pavërteta, por që ndoshta kallëzuesi mendon se kanë ndodhur apo do të dëshironte të kishin ndodhur për motivet që i di ai.

Nga ana tjetër, për momentin, parashtroj publikisht se, edhe vetë sjelljet dhe veprimet e mia, qoftë edhe ato të pavërteta por të dëshiruara si të tilla nga kallëzuesi, janë të tilla në natyrë që jo vetëm nuk përbëjnë ndonjë vepër penale, por as edhe ndonjë shkelje tjetër të ligjit.

Por akoma më serioze është fakti që vetë ky kallëzim penal, sikurse edhe të gjitha deklarimet e zhurmshme të Presidentit, bazohen në një vlerësim dhe interpretim tërësisht të gabuar dhe aspak profesional të Kushtetutës dhe të ligjit, më konkretisht të kuptimit të radhës së plotësimit të vakancave, afatit brenda të cilit detyrimisht ushtrohet e drejta e zgjedhjes, detyrimit për të respektuar normën kushtetuese të përzgjedhjes së gjyqtarit të Gjykatës Kushtetuese vetëm ndërmjet tre kandidatëve të renditur nga KED, si edhe parashikimin urdhërues e të drejtpërdrejtë të Kushtetutës që, kur edhe Presidenti nuk e ushtron kompetencën e tij brenda afatit 30 ditor apo vlerëson mos ta ushtrojë atë, kandidati i renditur i pari nga KED është, ex legge, anëtari i ri i Gjykatës Kushtetuese.

Për rrjedhojë, jo vetëm që nuk ka shkelje të Kushtetutës e të ligjit, por edhe duke u nisur nga një interpretim dhe pretendim haptazi jokushtetues nuk ka vend as për të pretenduar se kanë ardhur pasoja të tilla në dëm të interesit publik që passjellin përgjegjësinë penale.

Në lidhje me këto aspekte të interpretimit korrekt të Kushtetutës dhe të ligjit vlerësoj edhe se nuk ka asnjë reflektim dhe gjykim racional sikurse ia kërkon detyra nga ana e Presidentit. Madje vërej se kjo po ndodh edhe nga ana e një pjesë të atyre që marrin përsipër të debatojnë publikisht, ndonëse tashmë interpretimi korrekt i Kushtetutës dhe ligjit është bërë i qartë dhe është shpjeguar në mënyrë të përsëritur nga çdo anë.

Siç duket shtetarët tanë ende nuk janë mësuar dhe nuk ndjehen mirë që ndryshimet kushtetuese i kanë hequr, si në rastin e Presidentit e jo vetëm, autoritetin ekskluziv të mëparshëm, aq shumë të kritikuar e ndoshta të abuzuar, kur procesi ishte mjaft problematik, me mungesë transparence, pa procedura e kritere ligjore seleksioni e vlerësimi bazuar në integritetin e meritokracinë e kandidatëve, si edhe pa asnjë kufizim ligjor tjetër në thirrjen dhe përzgjedhjen e gjyqtarëve kushtetues.

Tashmë është KED, një organ i ri i pavarur kushtetues të cilit Kushtetuta i ka ngarkuar kompetencën eskluzive për të bërë verifikimin e integritetit të kandidatëve dhe më pas vlerësimin e renditjen e atyre që kualifikohen.

Edhe për këtë arësye, përbën jo vetëm një të drejtë, por edhe detyrim ligjor për mua të mbroj autoritetin dhe kompetencat që Kushtetuta i njeh KED dhe kryetarit të tij e të kërkoj nga kushdo, pa asnjë dallim, që të respektojë këtë autoritet kushtetues.

Aq më tepër, kur këto ditë, ka përpjekje për të cenuar e deligjitimuar, me një qasje dukshëm diversive fillimisht veprimtarinë time si kryetar i KED, por tashmë edhe në tërësi veprimtarinë e jashtëzakonshme që ka zhvilluar dhe po zhvillon intensivisht KED gjatë gjithë këtij viti si edhe vendimarrjet kolegjiale të tij, në kushtet kur burimet njerëzore dhe administrative, për arsye objektive kanë qenë dhe mbeten tejet të kufizuara.

Gjithsesi, për sa i përket këtij kallëzimi, të deklaruar në mënyrë aspak institucionale dhe shantazhuese prej kaq ditësh, të gjitha çështjet e interpretimit të ligjit dhe ato të verifikimit të fakteve janë elementë që i vlerëson sipas ligjit vetëm organi i prokurorisë dhe gjykata.

Detyrimi im është të respektoj ligjin dhe autoritetin e tyre. Së fundi, duke qenë se krahas detyrimeve proceduale më duhet të respektoj edhe parimet e transparencës dhe të informimit publik, sigurisht që ky nuk do të jetë komunikimi im i fundit me publikun për këtë çështje“, shkruan Dvorani./abcnews.al

maxresdefault-1-2-1280x720.jpg
ent ela19:29 | 18/11/2019

Kryetari i prezencës së OSBE-së në Shqipëri nuk ka dashur të komentojë vendimin e Presidentit për shpalljen “non grata”. I pyetur nga gazetari i ABC News Juxhin Mustafaraj , Borchardt nuk ka dashur ta komentojë madje ka larguar edhe mikrofonat.

“Më lini të qetë”,- u shpreh ai.

Por ai tha se OSBE është një organizatë legjitime në Shqipëri dhe pro dialogut. Këto deklarata Borcardti bëri pas takimit në PD të Bashës me aleatët dhe një përfaqësi të OSBE-së.

Një takim për të dakordësuar takimin e nesërm në Presidencë të Bashës dhe aleatëve në lidhje me situatën politke në vend dhe ngërçin e krijuar për gjykatën kushtetuese.

Ndërkohë në PD po takohen ekspertët për reformën zgjedhorë për të arritur një produkt final./abcnews.al

rexhep-qosja-1280x797.jpg
nev ila17:20 | 15/11/2019

Akademiku Rexhep Qosja në një prononcim të tij tha se nuk po kuptonte çfarë ishte minischengeni ballkanik dhe se askush nuk ka një informacion të saktë për këtë. Qosja tha se, Rama e Kurti duhet të bashkëpunojnë me njëri tjetrin, pasi kjo do të sjellë të mirën e Shqipërisë dhe Kosovës.

“Po diskutohet?! Një numër i atyre që po diskutojnë për minishengenin nuk po e kuptoj. Por çfarë është ai, cfarë premton? Cilat janë të mirat edhe pengesat nuk e di numri më i madh. Mini shengen apo shengen unë di një gjë, se janë disa vende të Ballkanit Perëndimor. Tashmë Ballkani do të bëhet pjesë e Be. Minishengen apo jo, Ballkani Europian do të bëhet pjesë e BE. BE është një premtim për të gjithë vendet është një bashkim me premtim krejt planetit. Me prezencën e Kosovës. Edi Rama ka thënë në Beograd diçka që se ka thënë asnjë politikan tjetër. Ai ato që ka thënë si mohon kurrë. Unë do dëshiroja që dy politikanët Albin Kurti dhe Edi Rama, të kenë më shumë bashkëpunim të dëshmuar. Sepse bashkëpunimi i tyre do jetë në të mirën e të gjithë shqiptarëve, në të mirën e Shqipërisë,  dhe Kosovës së bashkuar”, u shpreh akademiku Qosja./abcnews.al

mjeket-talebane-1280x674.jpg
ent ela13:55 | 15/11/2019

Presidenti i Francës Emanuel Makron reagoi ndaj protestës së mjekëve në të gjithë vendin, duke premtuar se javën e ardhshme do të publikohen vendime shumë të rëndësishme përsa i përket pagave dhe kushteve të punës.

Me mijëra mjekë, personel shëndetësor dhe nëpunës administrate në spitalet publike manifestuan në të gjithë Francën pënr të kërkuar rritje page, rihapjen e vendeve të shtretërve si dhe më shumë personel. Presidenti francez Emanuel Macron reagoi menjëherë duke thënë se do të merreshin vendime shumë të rëndësishme të cilat do të bëhen publike javën e ardhshme.

Në pritje të këtyre vendimeve, protestuesit shprehën shqetësimet e tyre për kushtet e punës, ku sipas tyre është e papranueshme që një njeri i vetëm të bëjë punën e dy apo tre personave.

Kushte të krijuara nga shkurtimet e vendeve të punës.

Sipas ministrisë franceze të shëndetësisë, në vitin 2018 janë hequr 4172 vende shtretërish për pacientët. Ndër të tjera borxhi i spitaleve është trefishuar në dhjetë vjet duke arritur në 30 miliardë euro. Me qindra spitale në vend kanë borxhe shumë të mëdha, një spital në tre më konkretisht. Ka pacientë të cilët presin dhe 72 orë në barelë para se të shtrohen pasi nuk ka më mjekë dhe infermierë. /abcnews.al

 

presidenca.jpg
nev ila11:16 | 14/11/2019

Reagon presidenca për betimin e Arta Vorpsit:

Institucioni i Presidentit ka reaguar sot në lidhje me veprimin e Arta Vorpsit, e cila bëri betimin si anëtare e Gjykatës Kushtetuese përpara noterit.

Përmes zëdhënësit Tedi Blushi, presidenca ka sqaruar se kreu i shtetit, nuk ndalon askënd të betohet, as tek noterja dhe as tek parukierja. Gjithashtu në reagim, thuhet se Presidenti Meta, është betuar me dorë në Kushtetutë, dhe se Shqipëria dhe shqiptarët janë të parët.

“Të dashur gazetarë,
Lidhur me pyetjet tuaja për një lajm qesharak që qarkullon në media, dua t’ju sqaroj se:
Presidenti i Republikës Sh.T.Z Ilir Meta nuk ndalon askënd të betohet as tek noterja, as tek parukierja.
Presidenti Meta është betuar me dorë mbi Kushtetutë dhe për të Shqipëria dhe shqiptarët janë të parët.“, thuhet në reagimin e zëdhënëist Blushi./abcnews.al

 

 

 

1548753555_ArdianDvorani.jpeg
nev ila09:34 | 14/11/2019

Ardian Dvorani Kryetari i Këshillit të Emërimeve në Drejtësi ka reaguar mëngjesin e sotëm në lidhje me deklaratat e fundit të Presidentit Meta.

Dvorani thotë se thëniet e Presidentit janë të pavërteta dhe tërësisht të papërshtatshme për më tepër joetike. Gjuha e përdorur nga presidenti Meta, sipas Dvoranit nuk i përshtaten funksionarit kushtetues, dhe se qëndrimet e Metës, shprehin interesat e tij vetjake, dhe kanë natyrë joinstitucionale.

Sipas Dvoranit, Presidenti nuk ka zbatuar Kushtetutën, pasi neni neni 125 i saj përcakton se, anëtarët përzgjidhen ndërmjet kandidatëve të renditur në tri vendet e para të listës së paraqitur nga Këshilli i Emërimeve në Drejtësi.

Reagimi i Plotë i Ardian Dvoranit: 

“Duke i vlerësuar jo vetëm si të pavërteta thëniet, por edhe si tërësisht të papërshtatshme në aspektin institucional dhe etik, jo vetëm qëndrimin, por edhe sjelljen dhe gjuhën e përdorur nga Presidenti i Republikës, në raport me vendin, dinjitetin dhe prestigjin që i cakton Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë. 

Duke respektuar të drejtën dhe detyrimin që buron nga qënia funksionar kushtetues, në përbërje dhe drejtim të një organi kushtetues të pavarur, sipas të cilit, çdo organ kushtetues dhe çdo funksionar kushtetues është interpretuesi dhe zbatuesi i drejtpërdrejtë i Kushtetutës dhe ligjit, në mënyrën të pavarur dhe të pandikuar nga qëndrimi i institucioneve të tjera, aq më tepër nga interesat e një natyre joinstitucionale,

Duke pasur parasysh përcaktimet e qarta dhe vetë leximin e drejtpërdrejtë të dispozitave të Kushtetutës, aq më tepër të normave të saj që gjejnë zbatim në mënyrë të drejtpërdrejtë dhe që në pajtim me të, rregullohen më hollësisht me ligj,

për momentin vlen të parashtrohet se:

Këshilli i Emërimeve në Drejtësi, ka ezauruar të gjitha procedurat e verifikimit, vlerësimit dhe të renditjes së kandidatëve për të gjitha vendet vakante.  Cilido autoritet tjetër, përfshirë organet e emërtesës, kanë detyrimin të respektojnë vendimet e KED në këtë proces. Prandaj, ato janë të detyruar ti përmbahen listave të publikuara per sa i takon renditjes dhe përbërjes së tyre, në këtë rast të dërguara Presidentit dhe Kuvendit.

Neni 179 pika 2 e Kushtetutës ka për qëllim të përcaktojë  institucionin kushtetues që është  përgjegjës  për  plotësimin e një vakance të caktuar. Çdo  vakancë lidhet me një emërim, ashtu si çdo vakancë ka një mandat unik i cili i përket një momenti dhe nje organi të caktuar emërimi. Kjo dispozitë parashikon radhën për vakancën që duhet të plotesojë Presidenti, vakancën që duhet të plotesojë Kuvendi dhe vakancën që duhet të plotësojë  Gjykata e Lartë. 

Pra kjo dispozitë, nuk lidhet aspak me momentin se kur organi i emërtesës vendos për emërimin/zgjedhjen e gjyqtarit mes tre kandidatëve të renditur në tri vendet e para nga KED.  Pra, nuk përcakton që, p.sh., në çdo rast vakanca e Presidentit duhet të plotesohet me ushtrimin e së drejtës së tij të zgjedhjes, përpara se të veprojnë organet e tjera të emërtesës.

Nëse vërtet ky do të ishte interpretimi dhe zbatimi i Kushtetutës, nëse vërtet organi i emërtesës që ka vakancën e parë  për të plotësuar, do të tregonte përgjegjshmëri, vullnet të mirë, integritet dhe koherencë deri në fund, përfshirë edhe respektimin e parimit të bashkëpunimit dhe luajalitetit kushtetues mes organeve të emërtesës, atëherë, do të ishin të shumta situatat, kur në mënyrë të qëllimtë apo për rrethana objektive, do të krijoheshin pashmangshmërisht situata bllokuese me emërimin dhe plotësimin me gjyqtarë të Gjykatës Kushtetuese.

Pa qenë e nevojshme për shpjegim më të hollësishëm këtu nuk bën përjashtim as edhe rasti konkret. Por ky nuk është qëllimi, vullneti dhe kuptimi e interpretimi i dispozitave kushtetuese të miratuara nga kushtetutbërësi.

Prandaj, në kushtet kur sipas nenit 125 të Kushtetutës ka tre organe emërtese, neni 179 pika 2 e saj, e akoma më konkretisht dhe hollësisht neni 86 i ligjit nr.8577/2000, kanë përcaktuar vetëm radhën se kur secili organ emërtese ka të drejtën dhe detyrimin të shpallë vakancën, të dërgojë pranë KED listën e kandidatëve dhe të ushtrojë ose jo, brenda 30 ditëve nga paraqitja e Listës së KED, të drejtën e përzgjedhjen së kandidatit, vetëm ndërmjet tre emrave të renditur të parët në Listën e KED. 

Ndër të tjera Kushtetuta është e drejtpërdrejtë dhe nuk përcakton asnjë përjashtim: organi i emërtesës është i detyruar të përzgjedhë vetëm ndërmjet tre kandidatëve të listuar në tri vendet e para nga KED.

Pa asnjë përjashtim në raste dhe pa asnjë dallim mes organeve të emërtesës, përfshirë Presidentin,  Kushtetuta nuk i njeh asnjërit prej tyre “lirinë” për të emëruar përtej tri emrave të parë të renditur nga KED, e cila në thelb do të përbënte uzurpimin e kompetencës unike kushtetuese të renditjes së kandidatëve nga KED, i cili është organ kushtetues. 

Një nga motivet për të cilat me ndryshimet  kushtetuese të vitit 2016 u sanksionua në Kushtetutë kjo procedurë dhe ndarje kompetencash kushtetuese, ishte edhe heqja nga duart, interesat dhe humoret politike apo të çfarëdo natyre të institucioneve e mëparshme të emërtesës,  pra nga Presidenti dhe Kuvendi, të lirisë për të përzgjedhur gjyqtarët e Gjykatës Kushtetuese, sipas qasjeve të tyre individuale apo të grupimeve  të ndryshme të interesit që i përbënin apo i lidhnin interesat me këto organe. 

Pikërisht për këtë qëllim, duke pasur parasysh se si zgjidheshin gjyqtarët dhe se si bllokoheshin procedurat e emërimit sipas humoreve dhe interesave politike apo të natyrave të tjera, verifikimi i kandidatëve dhe renditja e tyre iu caktua një organi kushtetues të ri, të pavarur prej tyre dhe të përbërë vetëm nga gjyqtarë dhe prokurorë.

Tashmë organet e emërtesës duhet të zgjedhin vetëm njërin prej tre kandidatëve të renditur në tri vendet e para nga KED. Madje këto organe duhet ta ushtrojnë këtë kompetencë brenda 30 ditëve, i cili, si afat prekliziv, nuk mund të zgjatet përtej këtij afati.

Nëse nuk e ushtrojnë kompetencën në këtë afat, kandidati i renditur i pari është gjyqtari i zgjedhur/emëruar. Kjo nuk është më çështje interpretimi, por e përcaktimit të drejtpërdrejtë të Kushtetutës.

Askush, nuk mund të shmanget nga respektimi dhe zbatimi i normave kushtetuese dhe i ligjeve të nxjerra në pajtim me të, pra edhe nga zbatimi procedurave dhe afateve të posaçme të ligjit të posaçëm, sikurse janë edhe nenet 7/b, 7/c dhe 7/ç të ligjit nr.8577/2000 .

Përvec kesaj, vlen të kujtohet se organet e emërtesës, Presidenti dhe Kuvendi, e zbatuan drejt Kushtetutën kur, për secilën  vakancë, sipas radhës që përcaktojnë normat e saj, i hapen procedurat e thirrjes për paraqitjen e kandidaturave, me qëllim që të  identifikoheshin se cilët kandidatë konkurrojnë dhe  për cilat vakanca, duke identifikuar kështu edhe organin përkatës të emertesës.

Sic kërkohet  nga ligji, pasi u pranuan aplikimet, KED filloi punën për verifikimin, vlerësimin dhe renditjen e kandidatëve. Për shkak të rrethanave të veçanta në të cilat gjendet Shqipëria,si rrjedhojë e zbatimit të reformës në drejtësi, rezultoi që të kishte të njëjtët kandidatë për disa vakanca.

Kushtetuta dhe ligji nuk e ndalon ushtrimin e kësaj të drejte. Për rrjedhojë, duke qenë se listat e kandidatëve i sjellin vetë organet e emërtesës, duke qenë se në to gjendeshin kandidatë njëkohësisht të kandiduar në disa lista, si edhe duke qenë se ligji zbatohet më mënyrë të barabartë dhe për të gjithë, si në procedurën e verifikimit, ashtu edhe në atë të vlerësimit e të renditjes që bazohet vetëm në aftësitë dhe meritat, në përfundim të procedurave të ndjekura, rezultoi që në Listat e Renditjes së kandidatëve të ketë përsëritje të listimit të tyre për secilën vakancë. 

Gjithsesi, me apo pa respektim të afatit të  30 ditor, edhe ky i detyrueshëm, asnjë organ emërtese, përfshirë edhe Presidentin e Republikës, nuk mund ti shmangen leximit dhe urdhërimit të drejtpërdrejtë të Kushtetutës, e cila, në nenin 125 pika 1 dhe nenin 149/d pika 1, përcaktojnë shprehimisht, pa i njohur askujt privilegjin tl shmangë ato, sa vijon:

Neni 125
1. Gjykata Kushtetuese përbëhet nga 9 anëtarë. Tre anëtarë emërohen nga Presidenti i Republikës, tre anëtarë zgjidhen nga Kuvendi dhe tre anëtarë zgjidhen nga Gjykata e Lartë. Anëtarët përzgjidhen ndërmjet kandidatëve të renditur në tri vendet e para të listës nga Këshilli i Emërimeve në Drejtësi, sipas ligjit⁹

 Neni 149/d

1. Këshilli i Emërimeve në Drejtësi kryen verifikimin e kushteve ligjore dhe vlerësimin e kritereve profesionale e morale të kandidatëve për Inspektor të Lartë të Drejtësisë, si dhe të kandidatëve për anëtarë të Gjykatës Kushtetuese. Këshilli i Emërimeve në Drejtësi shqyrton dhe rendit kandidatët sipas meritës profesionale. Renditja e kandidatëve nuk është e detyrueshme, me përjashtim të rastit kur nuk arrihet të emërohet kandidati.

Përfundimisht, nëse i referohemi ligjit, në respekt të nenit 125 të Kushtetutës dhe të pikës 4 të nenit 7/b të ligjit nr. 8577/2000 (i ndryshuar), që kanë sanksionuar se:

“Nëse Presidenti nuk zgjedh gjyqtarin brenda 30 ditëve nga paraqitja e listës nga Këshilli i Emërimeve në Drejtësi, kandidati i renditur i pari në listë konsiderohet i emëruar.”,  në rastin kur organi i emërtesës nuk arrin të zgjedhë apo nuk e ushtron të drejtën e zgjedhjes  brenda këtij afati, atëherë vendimi i KED për listën e renditjes së kandidatëve  ka efekt rë menjëhershëm ex legge, të njëjtë me dekretin e Presidentit, vendimin e Kuvendit apo vendimin e Gjykatës së Lartë për emërimin/zgjedhjen e gjyqtarit të Gjykatës Kushtetuese.

E  njëjta vlerë dhe efekt  duhet ti njihet edhe Vendimit me nr. 132 datë 21.09.2019 të Këshillit të Emërimeve në Drejtësi, ku kandidatja e renditur e para në Listën Përfundimtare, Znj. Arta Vorpsi, konsiderohet e emëruar si gjyqtare e Gjykatës Kushtetuese.

Ardian Dvorani
Kryetar i Këshillit të Emërimeve në Drejtësi”./shkruan Dvorani në reagimin e tij./abcnews.al

VELIAJ-EMERGJENCAT-CIVIL-1280x720.jpg
ent ela10:40 | 12/11/2019

Ka nisur sot që prej orëve të para të mëngjesit prishja e të gjitha ndërtimeve të kompensuara te zona e Astirit, për t’i hapur përfundimisht rrugën realizimit të projektit për Unazën e Madhe, që do të çlirojë Tiranën nga trafiku.

Aksioni i IKMT-së është përshëndetur nga kryetari i Bashkisë së Tiranës, Erion Veliaj, i cili nëpërmjet një statusi në rrjetet sociale ka ripërsëritur se të gjithë ata që kanë marrë kompensimin financiar apo atë në përqindje në pallate duhet të mos bllokojnë më zhvillimin e këtij projekti aq të rëndësishëm për qytetin.

“Nëse ke marrë paratë apo përqindje në pallat, është e arsyeshme ta ndalosh sabotimin e Tiranës! ? Partitë e ngritura mbi kulturën e zaptim-bllokimit në pikiatë!”, shkruan kryetari i Bashkisë së Tiranës në rrjetet sociale.

Aksioni vijon normalisht, nderkaq punonjësit e IKMT-së kanë mundur të prishin disa ndërtime pa leje në aksin nga rrethrrotullimi i sheshit “Shqiponja”deri te ura në lumin Lana. /abcnews.al


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono